וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 19.7

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* אתלטיקו מדריד, שעדיין לא יודעת היכן ישחקו בעונה הבאה שני החלוצים המובילים שלה דייגו פורלאן וסרחיו אגוארו, לא מחכה להם. הקולצ'נרוס הודיעו היום על החתמתו של דפורטיבו לה קורוניה אדריאן בן ה-23. החלוץ חתם לארבע עונות בוויסנטה קלדרון.

* באייר לברקוזן הודיעה על החתמתו של ניקו פריי, אחד מכוכבי נבחרת גרמניה עד גיל 17 במונדיאל שנערך הקיץ במקסיקו. הבלם בן ה-17, שעוזב את ארמיניה בילפלד, יצטרף בקבוצה לסאמד יסיל ואוקאן איידין, שכיכבו אף הם במונדיאל.

שמועות

* בספרד מדווחים שברצלונה משוכנעת שהצעתה העדכנית על ססק פברגאס, בגובה 35 מיליון ליש"ט, תעביר סוף סוף את הקשר לשורותיה, למרות התעקשותה של ארסנל, שהגישה לו הצעה לחוזה חדש ומשודרג עד 2017.

* אתלטיקו מדריד, שכבר השלימה עם עזיבתו של קון אגוארו, מעוניינת לצרף את דייגו, הקשר הברזילאי שנמצא בדרכו החוצה מוולפסבורג.

* אחרי שירדה מאופציית החתמתו של ווסלי סנידר, מנצ'סטר יונייטד עשויה לפנות לגאנסו, קשרה בן ה-21 של סנטוס, שצפויה לדרוש תמורתו 25 מיליון ליש"ט.

* צ'לסי צפויה להגיש הצעה של הרגע האחרון על ארתורו וידאל, קשרה הצ'יליאני של לברקוזן, שנמצא על סף חתימה ביובנטוס.

* מנצ'סטר סיטי מקיימת מגעים מתקדמים עם אנדרלכט להחתמתו של רומלו לוקאקו, הכישרון הבלגי הצעיר שמחוזר גם על ידי ארסנל וצ'לסי, והיא צפויה להציע עבורו 18 מיליון ליש"ט.

* עזיבתו הצפויה של לוקה מודריץ' עשויה לגרום לחברו הקרואטי ורדאן צ'ורלוקה לבקש לעזוב את טוטנהאם, ואסטון וילה כבר דולקת בעקבותיו.

* ז'ואן קאפדווילה, שנמצא בדרכו החוצה מויאריאל, מבוקש על ידי בנפיקה, שכבר פתחה במגעים עם ראשי הצוללת הצהובה.

* דייגו קאפל, הקיצוני המסחרר של סביליה, צפוי לחתום בימים הקרובים בספורטינג ליסבון.

* קטלגו מפלה, החלוץ הדרום אפריקאי שהיה מבוקש על ידי מכבי חיפה, עשוי לצאת למבחנים בסלטיק.

* 'קוריירה דלו ספורט' טוען שמילאן מוכנה להציע לפיורנטינה 5.5 מיליון יורו ומחצית מהבעלות על כרטיסו של אלברטון פאלושי תמורת ריקרדו מונטוליבו.

* בעקבות הגעתם של מירוסלאב קלוזה וג'יבריל סיסה ללאציו, עשוי מאורו סארטה לבקש לעזוב, ופאריס סן ז'רמן כבר הביעה עניין בחלוץ הארגנטינאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully