וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה לא העפילה לרבע גמר אליפות אירופה

שחקניו של גיא גודס יישארו בדרג ב' לאחר שהפסידו 60:57 לבוסניה. המאמן: "לא עמדנו במטרות. נפלנו על הדברים הקטנים"

למרות הניצחון המרשים על בלארוס, נבחרת העתודה של ישראל לא הצליחה להעפיל היום (שני) לרבע גמר אליפות אירופה, לאחר שנוצחה במחזור הסיום של שלב הבתים. שחקניו של גיא גודס הפסידו לבוסניה 60:57 בתום משחק דרמטי בקרב על המקום בשלב הבא, וביום רביעי יחלו בהתמודדות על מקומות 9-16 מול נבחרת אנגליה ופינלנד.

הרבע הראשון הסתיים ביתרון של ישראל 13:19, אך הבוסנים חזרו ברבע השני, שלטו במשחק וקבעו שוויון במחצית, 27:27. השוויון נשמר גם במחצית השנייה, כאשר ההגנות שמרו על תוצאה נמוכה ורבע שלישי הסתיים ב-39:39. ברבע האחרון היו הבוסנים עדיפים, ובסיום משחק צמוד ומותח זכו בניצחון ששלח אותם לרבע הגמר והשאיר את הנבחרת הישראלית בחוץ.

קלעו לנבחרת העתודה: ג'רמייה קריסברג 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, תום חבקין 13 ו-5 ריבאונדים, יונתן שטרקמן 8, בר טימור 7, שון לבנובסקי 3 ו- 4 ריבאונדים, תומר בר אבן 3, רם אליאספור 3, נמרוד טישמן 2 ו- 5 ריבאונדים, גיא לביא 2, כרמל בוכמן שיחק ולא קלע.

"לא עמדנו במטרה שהעמדנו לעצמנו", הודה מאמן הנבחרת גיא גודס. "אנחנו לא עולים לשלב הבא ובגדול אנחנו משחקים על הכבוד. ידענו מראש שנבחרת העתודה של בלגיה היא נבחרת פייבוריטית בבית שלנו וכי הקרב יהיה מול בוסניה. בסופו של דבר נפלנו על הדברים הקטנים. יש לנו שמונה שחקנים צעירים מתוך ה-12 שימשיכו גם בשנה הבאה בנבחרת העתודה ואנחנו צריכים לחשוב קדימה ולדאוג להמשכיות".

נבחרות ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully