וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "גם אם לא נצליח בקרוב, אנחנו מסתכלים על הדרך"

18.7.2011 / 17:30

מאמן מכבי ת"א אופטימי לקראת הגומלין מול לנקראן והעונה הקרובה. בקבוצה הבהירו: "ליאז' לא פנתה רשמית לגבי בוזגלו"

ברני ארדוב

יממה לפני ההמראה לגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, קיימה הערב (שני) מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים רשמית שהתמקדה כמובן במשחק החוץ מול חזאר לנקראן האזרית. כזכור, מכבי תל אביב ניצחה 1:3 בבלומפילד בשבוע שעבר והיא ממש לא מעוניינת להיתקל בקשיים נוספים לקראת מפגש אפשרי עם ז'לייז'ניצ'אר או שריף בסיבוב המוקדמות השלישי של המפעל. אגב, למכבי תל אביב מצפה מחר מסע לא פשוט כלל, שיתחיל בטיסה מישראל לטורקיה, מטורקיה לבאקו, ומבאקו עוד טיסה פנימית עד לנקראן.

באימון האחרון לפני הטיסה לא התאמן הקפטן ברק יצחקי, שיישאר בארץ כדי לעבור טיפולים ולהתאושש מהפציעה ממנה הוא סובל. הצוות המקצועי תרגל את ההרכב שפתח בחמישי, כשרק קלמי סבן נוסה כמגן ימני במקום עומר ורד, אך צריך לזכור שנותרו עוד שלושה ימים עד למשחק ודברים עשויים להשתנות על פי האימונים שתקיים הקבוצה באזרבייג'אן.

בעניינו של מאור בוזגלו, שלא נמצא בתכניות של הקבוצה ומועמד לסטנדרד ליאז' הבלגית, אמרו היום במכבי כי "עד כה, למרות כל הפרסומים, לא נתקבלה שום פנייה רשמית מליאז'. לכן, אין לנו כל סיבה להתייחס לסכומים שנזרקו באוויר".

שחקן בשם בן ואן דה קסל (20), בן לאם ישראלית ואב הולנדי, המחזיק בדרכון ישראלי, הגיע להתרשמות והתאמן עם הקבוצה.

"השילוב עם הצעירים מוביל לכיוון הנכון"

"אני זוכר שאמרתי שאני מרגיש תחושה של פספוס, כי היינו יכולים לסיים את המשחק בתוצאה טובה יותר מ-1:3 ואין ספק שאם התוצאה היתה עוד יותר טובה היינו בטוחים בעצמנו יותר", אמר המאמן מוטי איוניר בפתח דבריו. "מעבר לזה אנחנו נוסעים בביטחון מלא שאנחנו קבוצה טובה יותר, אנחנו בהחלט מסוגלים לנצח את לנקארן גם בחוץ, אבל יודעים שזה לא יהיה קל. הם קבוצה טובה עם הרבה שחקנים טובים, ואנחנו יודעים איזה מגרש ביתי מחכה לנו שם, כך שכל הדברים האלה יחד גורמים לנו לבוא מאוד דרוכים למשחק".

על אף היתרון, מאמן הצהובים ממש לא בונה על התגוננות במשחק החוץ. "הבהרנו ונבהיר לשחקנים בימים שעד המשחק שאנחנו לא באים להתגונן", אמר איוניר. "קבוצה שמובילה 1:3 ומגיעה כדי להתגונן יכולה לירות לעצמה ברגל. אנחנו צריכים לחשוב איך למצוא שער חוץ שיגרום להם להבין שאין להם מה לחפש. אנחנו רוצים לשחק את הכדורגל הרגיל שלנו, אנחנו רוצים לראות את מכבי של המחצית הראשונה מהמשחק הראשון לכל אורך העונה. זו הדרך שלנו - לשחק כדורגל יפה לעין והתקפי וטכני, שמשלב גם אגרסיביות ולחץ על הכדור. אנחנו עובדים על זה".

איוניר הוסיף וסיפר כי ברק יצחקי לא ייצא עם הקבוצה ויישאר לעבור טיפולים בישראל. לאחר מכן התייחס המאמן באופן מעט יותר כללי לקבוצה בעונה הקרובה ובעתיד: "יכול להיות שהקבוצה לא תצליח בתקופה הקרובה, אבל אנחנו מסתכלים על הדרך. מהבחינה הזאת אנחנו יודעים שאנחנו נמצאים במקום הנכון. יש לנו סגל רחב בשילוב שחקנים צעירים שכבר צברו נסיון, ואנחנו רואים שהשילוב הזה, עם העבודה הנכונה, מוביל אותנו בדיוק לכיוון שאנחנו רוצים. אנחנו מרגישים שאנחנו בדרך הנכונה. אני נערך לעונה ארוכה. שחקנים שהיו אמורים להיות במועדון - מאור בוזגלו, דור מלול ותמיר כחלון - כנראה לא יהיו איתנו. דיברתי עם ג'ק אנגלידיס על האפשרות של צירוף שחקן או שניים נוספים לסגל".

גיז'רמו ישראלביץ', אחד המצטיינים מהמשחק הראשון, היה נוכח גם כן במסיבת העיתונאים ודיבר בקצרה על צורתה החדשה של הקבוצה. "התוצאות מגיעות מעבודה. עבדנו טוב באימונים ומוטי מביא שינוי", הסביר הקשר.

ראשי לגיה ורשה עדיין לא החליטו לגבי תמיר כחלון

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully