וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין סודרלינג זכה בטורניר בשטאד

המדורג חמישי בעולם ניצח 2:6, 2:6 את דויד פרר (6) והשלים זכייה בתואר שישי מתחילת השנה, לעיני הקהל הביתי שלו

רובין סודרלינג זכה הערב (ראשון) בטורניר בשטאד על חימר, מסבב ה-250 של ה-ATP. השבדי, המדורג במקום החמישי בעולם, ניצח על אדמת ארצו את דויד פרר הספרדי המצוין (6) 2:6, 2:6 תוך 69 דקות בלבד. לסודרלינג זהו תואר שני בבשטאד בשלוש השנים האחרונות, כשפרט ל-250 הנקודות שיתווספו למאזנו הוא קיבל גם המחאה על סך 72,600 יורו. עבור סודרלינג מדובר בהמשך ישיר לשנה המצוינת, כשהזכייה בבשטאד היא התואר הרביעי שלו מינואר.

פתיחת המשחק נדחתה בשעה בשל הגשם שירד, אך גם כך סודרלינג לא עבד קשה מדי כדי לשבור כבר במשחקון הראשון וגם בשביעי של המשחק כדי לזכות במערכה הראשונה עם 2:6 אחרי חצי שעה בלבד, כשפרר חובט בקהנד לתוך הרשת. הדומיננטיות של סודרלינג הייתה כל כך בולטת, שהוא הפסיד חמש נקודות בלבד על ההגשה שלו והשיג שלושה אייסים. השבדי היה קרוב לעלות ל-0:5 כבר במערכה השנייה, אך פרר הצליח להציל שלוש נקודות שבירה, להשיג שבירה משל עצמו וצימק ל-4:2. אבל סודרלינג לא התרגש, שבר ושמר על ההגשה שלו בדרך ל-2:6, 2:6.

סודרלינג הפסיד בסך הכל 13 משחקונים בכל הטורניר. כאמור, לשבדי בן ה-26 זו הייתה זכייה שנייה בשלוש שנים לאחר שניצח בגמר של 2009 את חואן מונאקו הארגנטינאי והפסיד שנה לאחר מכן לניקולאס אלמגרו הספרדי בגמר. סודרלינג, שזכה השנה בבריסביין, רוטרדם ומארסיי, מחזיק במאזן נפלא של 9:38 מתחילת השנה. פרר ייאלץ להסתפק ב-150 נקודות דירוג והמחאה על סך 38,200 יורו.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully