וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: ליאור רפאלוב רשם 81 דקות בניצחון קלאב ברוז'

הבלגים ניצחו את הגרמנים 1:2. קאזאן עלתה ל-1/8 גמר הגביע הרוסי, רוני לוי וסטיאווה בוקרשט הפסידו בסופרקאפ הרומני

ליאור רפאלוב וקלאב ברוז' המשיכו היום (ראשון) במסע ההכנות לקראת עונת 2011/12. הקבוצה הבלגית ניצחה 1:2 את סגנית אלופת גרמניה, באייר לברקוזן. קשר נבחרת ישראל פתח בהרכב הקבוצה של אדרי קוסטר ורשם 81 דקות במשחק בו פגשה קבוצתו משוכה גבוהה במיוחד בדמותה של קבוצת ליגת האלופות. בנוסף, יש לציין כי הקבוצה של רובין דוט עלתה בהרכב חזק, שכלל שמות כמו מיכאל באלאק, סימון רולפס, רנאטו אוגוסטו וסטפן קיסלינג. השוער רנה אדלר פצוע ונעדר.

רפאלוב הגיע להזדמנות הכי טובה שלו בדקה ה-24, אך נבלם על ידי הגנת הגרמנים. בדקה ה-34 עלו הבלגים ליתרון משער של ואדיס אודידיאה אופואה. חמש דקות לאחר מכן הגיע קשר מכבי חיפה בעונה החולפת להזדמנות נוספת, אך בעט מעל השער.

שתי הקבוצות ביצעו הרבה חילופים במחצית השנייה, וגם רפאלוב היה אחד מהשחקנים שהוחלפו, על ידי ניק ואן בלה בדקה ה-81. בדקה ה-90 הצליח סידני סם הצעיר והמצוין לאזן, אך אודידיאה אופואה כבש שוב בתוספת הזמן והבלגים ניצחו 1:2 בסיום. ברוז' נראית מוכנה לפתיחת העונה שלה, שתהיה ב-31 ביולי מול ווסטרלו.

*רובין קאזאן, קבוצתו של ביברס נאתכו, עלתה לשמינית גמר הגביע הרוסי, אחרי שניצחה את אורל במשחק שנערך ביקטרינבורג. נאתכו לא שותף במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה, והסתיים בתיקו 0:0 אחרי 120 דקות. בשלוש הדקות האחרונות של ההארכה, ספגו שניים משחקני קאזאן, ויטאלי קלשין ורומן שארונוב, כרטיס צהוב שני. בסופו של דבר ניצחה קאזאן בפנדלים בתוצאה 5:6.

* רוני לוי וקבוצתו סטיאווה בוקרשט החמיצו הזדמנות נהדרת הערב לזכות בתואר ראשון לעונה, כשפגשו בסופרקאפ הרומני את אוצלול גלאץ. קבוצתו של לוי התקשתה מאוד, ובדקה ה-14 ספגה שער מרהיב מרגליו של לאורנציו בוש, שבעט כדור מסובב ויפה מחוץ לרחבה לפינה הרחוקה של השער. סטיאווה ניסתה לחזור, אך לא מצאה את הרשת עד לסיום, ונכנעה 1:0.

* לירוי צעירי, שהוצג היום בפני הקהל והתקשורת, לא שותף בניצחונה של מכלן, 1:2 מול אוטרכט.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully