וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: הושלמו ההכנות למשחק מול חוף השנהב

משחק הידידות מול הנבחרת האפריקאית יתקיים ב-10 באוגוסט בז'נבה, וישמש כהכנה אחרונה למשחקים מול יוון וקרואטיה

ההכנות לקראת משחק הידידות של נבחרת ישראל נגד חוף השנהב, שייערך ב-10 באוגוסט בז'נבה, שווייץ, תופסות תאוצה. מדובר במשחק ההכנה האחרון של הנבחרת לפני שני המשחקים מול יוון וקרואטיה במוקדמות יורו 2012 בתחילת ספטמבר.

הנבחרת הצעירה תשחק מול אנגליה

זו יהיה משחק ראשון של הנבחרת בז'נבה, ואוהדי הכדורגל המקומיים, הקהילה היהודית ועמותות שונות מביעות עניין רחב במשחק שזוכה לפרסום רב בז'נבה. גם היריבה האטרקטיבית שבשורותיה צפויים לשחק דידייה דרוגבה וסאלומון קאלו המשחקים בצ'לסי, וז'רביניו שחתם לאחרונה בארסנל, מושכת קהל רב.

בין היתר, צפויים להגיע לסטאד דה ז'נב לא פחות מ-24 קונסולים ושגרירים מאפריקה, כמו גם הנשיאים של כל מועדוני הכדורגל בליגה הראשונה בשווייץ. גם אלאסן אואטרה, נשיאה החדש של חוף השנהב, הביע רצון גדול להגיע למשחק, ואם אכן הדבר יצא לפועל זו תהיה הפעם הראשונה בה הוא יוצא מגבולות המדינה לאירוע ספורטיבי.

הנבחרת תצא ב-8 לאוגוסט לצרפת, ומשם תמשיך למשחק. השחקנים יתאמנו בקולוברי, מרכז האימונים של אופ"א בניון. מנהל הנבחרת, ישראל שצ'וצ'ינסקי, שהה בימים האחרונים בשוויץ ועם חזרתו ארצה ואמר: "צפוי לנו משחק הכנה באווירה ביתית מצוינת. התרשמתי מאוד מהארגון והאווירה סביב המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully