וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: שלוש מדליות לנשים בגביע העולם באל סלבדור

ירדן ג'רבי זכתה בכסף בקטגוריות עד 63 ק"ג, שחר לוי בארד (עד 52 ק"ג) ורוני שוורץ לקחה את המקום השלישי (עד 48 ק"ג)

הצלחה לג'ודאיות הישראליות בתחרות גביע העולם הנערכת באל סלבדור. ירדן ג'רבי זכתה במדליית הכסף במשקל של עד 63 ק"ג. בקרב הראשון שלה ניצחה ג'רבי את ג'סיקה גרסיה הפורטוריקנית עם יוקו, ואחר כך גם את יניפר דומינגס מגוואטמלה עם וואזארי ויוקו. הקרב השלישי היה נגד ג'נין נאקאו מארצות הברית, וגם בו השיגה ג'רבי וואזארי ויוקו. את הקרב הרביעי שלה נגד זואק ריזלן ממרוקו ניצחה ג'רבי עם איפון, ועלתה לגמר נגד מרינה מיסקוביץ' הקרואטית, אותו הפסידה באיפון. בעקבות ההישג שלה ג'רבי צברה נקודות דירוג יקרות, כאשר גם היא וגם אליס שלזינגר מדורגות בטופ 10 בעולם.

גם לפני שבועיים ג'רבי לקחה מדליית כסף

גם שחר לוי (עד 52 ק"ג) השיגה מדליה, רק שאצלה מדובר היה באחת מארד. בקרב הראשון שלה ניצחה לוי את אוריטיה גונזאלס הארגנטינאית עם איפון. בקרב השני שלה הפסידה הישראלית לאילסה היילן הבלגית שצברה שני יוקו, וירדה לבית הניחומים. שני הניצחונות הבאים שלה היו מול אנג'ליקה דלגאדו מארצות הברית (2 וואזארי) ואז בקרב על המקום השלישי מול אנריקלי באריוס מוונצואלה, אותה ניצחה לוי עם שני יוקו ואיפון.

שוורץ ניצחה את רישוני וזכתה בארד

שלוש ג'ודאיות ישראליות התחרו בקטגורייה של עד 48 ק"ג: ליטל עבאדי, רוני שוורץ ושירה רישוני. עבאדי הפסידה בקרב הראשון שלה לסוזי צימרמן הגרמניה באיפון. שוורץ עלתה אוטומטית לסיבוב השני, שם ניצחה את אנטוניה גאייגייוס מצ'ילה. בחצי הגמר הפסידה שוורץ לפאולה פרטו הארגנטינאית, שצברה שני יוקו, וואזארי אחד ואיפון, והגיעה לקרב על המקום השלישי.

רישוני התחילה בניצחון על לוס אלברס הקולומביאנית עם יוקו ואיפון. בקרב השני הפסידה לטסיאנה לימה מברזיל, שצברה יוקו אחד, וירדה גם היא לבית הניחומים, שם ניצחה את איזבל לאטוליפ הקנדית עם יוקו ואיפון. היריבה הבאה שלה הייתה שוורץ - בקרב על טהרת הישראליות על המקום השלישי. שוורץ, עם יוקו ואיפון, יצאה כשידה על העליונה ולקחה את מדליית הארד.

שתי ג'ודאיות נוספות שעדיין בהתמודדות הן עומרי קניון, שעלתה אוטומטית לשלב השני בקטגוריה של עד 78 ק"ג, וליאור וילדיקן בקטגוריה של עד 70 ק"ג.

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully