וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: שער ובישול לאליניב ברדה בניצחון גנק

אלופת בלגיה גברה 1:3 על ליון, ששיחקה בהרכב חזק. שער עצמי לבן חיים בהפסד פומפי 1:0 לצ'לסי. שער לאיתי שכטר

גנק ואליניב ברדה הצליחו לרשום הערב (שבת) הישג מרשים במסגרת משחקי האימון שלהם, כשניצחו 1:3 את ליון. החלוץ הישראלי היה מצוין, כבש את הראשון בפנדל ובישל את השני מול הקבוצה של רמי גארד. חשוב לציין כי ליון עלתה בהרכב חזק במיוחד עם שחקנים כמו הוגו לוריס, מישל באסטוס, קים קלסטרום, ליסנדרו לופז ואדרסון.

ברדה כבש בדקה התשיעית לאחר שקנדי נ'ואנגנגה הוכשל ברחבה על ידי כריס. החלוץ הישראלי בעט את הפנדל למרכז השער ופנימה כדי לקבוע 0:1. ברדה המשיך להיות פעיל ובדקה ה-20 העביר מסירת רוחב נפלאה לאנתוני לימבומבה בן ה-17, שדחק מקרוב פנימה את ה-0:2. ג'ימי בריאן הצליח לצמק בדקה ה-39 לאחר מהלך אישי יפה, אך הבלגים כבשו שוב בדקה ה-82 למרות שליטה מוחלטת של ליון ובסיום זה 1:3 מרשים במיוחד לאלופת בלגיה. אגב, ברדה הוחלף בדקה ה-60.

צ'לסי המשיכה במסע משחקי האימון שלה, כשניצחה 0:1 את פורטסמות. טל בן חיים, שפתח בהרכב פומפי, כבש שער עצמי די מביך כבר בדקה השביעית. שער שהחזיק מעמד עד סיום המשחק. מנגד, יוסי בניון עלה כמחליף בפתיחת המחצית השנייה והדבר הכי בולט שעשה היה לספוג כרטיס צהוב. לאנדרה וילאש בואש זהו משחק שני בצ'לסי וניצחון שני, לאחר ה-0:3 על וויקומב וונדררס במהלך השבוע, בו כבש בניון את השער הראשון.

קייזרסלאוטרן ואיתי שכטר זכו היום (שבת) בטורניר סאר פלאץ בהומבורג, בו השתתפה הקבוצה המקומית ובורוסיה נויקירשן. שלוש הקבוצות פגשו זו את זו במשחקים של 45 דקות, שנערכו אחד אחרי השני. מאמן לאוטרן מרקו קורץ החליף את ההרכב בשני המשחקים, אך שיצא שהחלוץ הישראלי שיחק במשחק השני, בו ניצחו השדים האדומים 0:2. לא רק שיחק, אלא גם כבש בדקה ה-10 לאחר מבצע אישי, בסיומו בעט מחוץ לרחבה והכניע את שוער האורחת. אוליבר קירש כבש את השני. במשחק הראשון דרסה קייזרסלאוטרן 0:5 את נויקירשן.

* ערן זהבי ופאלרמו ניצחו 0:2 את אל עין הקטארית. פאלרמו עלתה ליתרון בדקה ה-14 לאחר שערן זהבי הוכשל בבירור ברחבה. קפטן הוורודים, פאבריציו מיקולי, בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:1. השער השני של הסיציליאנים הגיע בדקה ה-60 כשקרן של מיקולי מצאה את ג'יוליו מיג'ליאצ'יו, שנגח מקרוב פנימה את ה-0:2. הקשר הישראלי פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-68.

* יריבתה הצפויה של מכבי חיפה בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, מאריבור הסלובנית, פתחה את הליגה עם ניצחון ביתי 1:2 על גוריצה. האורחת נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-64 לאחר שמיחה מבלייה ספג כרטיס אדום. למרות זאת, הצליחה גוריצה לעלות ליתרון אחרי ארבע דקות בלבד, כשהכובש היה אריס זריפוביץ'. האלופה לא מצאה את הרשת, עד שבדקה ה-80 הצליח אטיין וליקוניה לאזן. שלוש דקות חלפו, מאריבור שמרה על הלחץ והמהפך הושלם. דיאן מזגה בעט פנדל מדויק וקבע 1:2 לאלופה.

* אלמוג כהן פתח בהרכב ושיחק 45 דקות בניצחון נירנברג 0:2 על אייאקס. שני השערים של הקבוצה הגרמנית הגיעו במחצית השנייה, כשאת הראשון כבש רוברט מאק בווירטואוזיות בדקה ה-61 ומרקוס מנדלר כבש את השני בדקה ה-83.

* עדן בן בסט השלים 90 דקות בהפסד של ברסט 1:0 ללוריין. גם ג'ון קולמה, אקס מכבי חיפה, רשם 90 דקות.

שגרירים בוואלה! ספורט

תומר חמד מבסוט מאוד במאיורקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully