וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון מגי בחימיק יוז'ני, וורן קארטר במונס

16.7.2011 / 8:51

סנטר מכבי ראשון לציון עזב לאוקראינה בעקבות הצעה כספית מפתה, פורוורד גלבוע/גליל ישחק בקבוצתו של אריק שיבק

השחקנים הזרים שכיכבו בעונה שעברה בליגת העל ממשיכים למצוא לעצמם בתים חדשים באירופה לקראת העונה הבאה. היום (שבת) עזב את ישראל הסנטר ארון מגי, שחתם במדי קבוצת חימיק יוז'ני האוקראינית. מגי היה מבוקש בישראל במספר קבוצות, כולל מכבי ראשון לציון בה שיחק בשנתיים האחרונות אך ההצעה הכספית הגבוהה שקיבל מהקבוצה האוקראינית, שמוערכת במעל 200 אלף דולר, הכריעה את הכף.

מגי הגיע לישראל בעונת 2008/9, והיה לשחקן המוביל של עירוני נהריה בעידן יעקב ג'ינו. באמצע העונה עזב למכבי תל אביב בגלל בעיות כלכליות וזכה עם הצהובים באליפות. בעונת 2009/10 חזר לישראל למכבי ראשון לציון, ובעונתו הראשונה הגיע עם הקבוצה למקום השביעי ולהדחה ברבע גמר הפלייאוף. העונה הצליח מגי כשחקן מוביל לסחוב את ראשון לציון עד לחצי גמר הפיינל פור כשהוא רושם 14.1 נקודות ו-6.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

שחקן נוסף שעוזב את ישראל אחרי עונה אחת בלבד הוא וורן קארטר, שחקנה של גלבוע/גליל שעוזב לבלגיה כדי לשחק במונס, קבוצתו של אריק שיבק. קארטר, שמשאיר את אחיו ג'וש לשחק במכבי אשדוד לעונה שנייה, היה לאחד השחקנים המובילים בקבוצה שהגיע עד לגמר הפיינל פור ורשם 11.6 נקודות ו-5.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully