וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "זו טעות להשוות בין ארגנטינה לברצלונה"

לפני רבע הגמר נגד אורוגוואי (בין שבת לראשון, 01:15, 5+ לייב), הכוכב משיב לביקורות נגדו: "העלבונות מטרידים אותי"

זה אולי יהיה המשחק המרתק ביותר בקופה אמריקה של 2011, כאשר נבחרות ארגנטינה ואורוגוואי יעלו על כר הדשא בלילה שבין שבת לראשון (01:15, שידור ישיר ב-5+ לייב) במסגרת רבע הגמר. האלביסלסטה מקווים בעיקר לשמור על היכולת שזיכתה אותם בניצחון הראשון בטורניר ועדיין נלהבים מה-0:3 על קוסטה ריקה, למרות שהפעם צפוי סיפור שונה לחלוטין, אבל האוהדים כמובן מקווים שליאונל מסי ישתלב בו בהצלחה מרובה.

לאורוגוואי, שסיימה במקום השני בבית עם חמש נקודות, שתיים פחות מצ'ילה, יש לא מעט ציפיות, ולמרות שסדר המשחקים קבע להם מפגש מול הפייבוריטית הברורה לזכות בטורניר, הם כבר הוכיחו בעבר שיש להם את הכישרון להגיע רחוק. ניצחון שלהם על ארגנטינה יקנה להם הופעה חמישית ברציפות בחצי הגמר של הקופה. המפגש האחרון בין שתי הנבחרות היה באוקטובר 2009, אבל אז ארגנטינה ניצחה 0:1 ובכך השיגה את מקומה במונדיאל בדרום אפריקה.

שתי הנבחרות נפגשו 29 פעמים בקופה אמריקה, כאשר ארגנטינה ניצחה ב-13 משחקים ואורוגוואי ניצחה ב-13 משחקים נוספים. לכל אחת מהן יש 14 תארי קופה אמריקה, אבל הן הגיעו רק פעם אחת למשחק נוקאאוט. זה קרה ב-1987, הפעם האחרונה שבה הקופה אמריקה התקיימה בארגנטינה, כשאז היא גם הפסידה 1:0 בבואנוס איירס. המפגש האחרון בין שתיהן במסגרת הזו היה בפרו אחרי שארגנטינה ניצחה 2:4 במסגרת הסיבוב הראשון של הקופה.

מסי: "ארגנטינה שופעת בביקורות"

ובזמן שבארגנטינה ממשיכים לחשוב ולדבר על ליאונל מסי, התברר יממה לפני המשחק כי לכוכב הענק יש פה, והוא לא חושש גם לענות למבקרים. אחרי שהושמץ בלי סוף בכל כלי תקשורת אפשרי, אבל ענה עם שני בישולים בניצחון 0:3 על קוסטה ריקה, הארגנטינאי השתתף במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ושם את הקלפים על השולחן, כשהוא מבהיר שאין שום מקום להשוות בין ברצלונה לבין הנבחרת שבה הוא משחק.

"להשוות את ארגנטינה לברצלונה זו טעות", אמר הכוכב. "אנחנו עובדים יחד כבר הרבה זמן בברצלונה, בעוד שבנבחרת הלאומית אנחנו מנסים לעשות משהו דומה. למרות זאת, אי אפשר להשוות בין שתי המסגרות הללו". על המשחק עצמו אמר מסי: "זה יהיה משחק קשה נגד אורוגוואי, אבל החלום שלנו הוא כמובן לזכות בטורניר. אנחנו רוצים לזכות בקופה אמריקה מכיוון שארגנטינה זקוקה לתואר ואנחנו עובדים בשביל זה".

מסי לא יכול היה שלא להתייחס גם למגוון הטענות שנשמעות נגדו, ואמר: "ארגנטינה שופעת בביקורות. העלבונות של האוהדים מטרידים אותי ואת כל הנבחרת. אנחנו יודעים שלא שיחקנו טוב, וזו הסיבה לעלבונות. אף אחד לא אוהב ששורקים נגדו בוז. סבלנו מזה, אבל באותה מידה זה עזר לנו. זה הפך אותנו לחזקים יותר כנבחרת".

מסי המשיך באני מאמין שלו, ואמר: "אם מתייחסים לעיתונאים, זו לא הפעם הראשונה שזה קורה כאן, אבל ביקורת לא משנה את הרצון שלי להגיע לכאן ולשחק עם הנבחרת הלאומית. אני מגיע כדי לשחק עבור ארגנטינה מכיוון שאני מרגיש את זה, מכיוון שאני רוצה לשחק ואני תמיד עושה את המקסימום".

מבחינת באטיסטה, נראה שהמאמן לא מתכוון לבצע שינויים מההרכב שניצח את קוסטה ריקה, מה שאומר שגונזאלו היגואין צפוי לפתוח כחלוץ מרכזי, בעוד קון אגוארו, מסי ואנחל די מריה ישחקו בקישור. ניקולאס בורדיסו, גבי מיליטו, חאבייר סאנטי ופרננדו גאגו יפתחו בחלק האחורי.

טבארס לא מוטרד ממסי?

מנגד, מאמן נבחרת אורוגוואי אוסקר טבארז מסמן את מסי כמוקש הגדול בדרך לחצי הגמר. "אני אוהב את המשפט שאומר: אם יש לך בעיה שאתה יכול לפתור, אל תדאג, אבל אם יש לך בעיה שאתה לא יכול לפתור, גם אין סיבה לדאגה", נתן המאמן את משנתו. "מסי יכול ליצור הרבה מאוד בעיות, והן לא תעלמנה בלי קשר לכמה נעבוד על זה. אנחנו ממוקדים במה שאנחנו יכולים לעשות כקבוצה, ולא רק בעצירתו. למרבה המזל, אנחנו יכולים לעשות הרבה דברים שמסי לא יכול לעצור".

באורוגוואי צפויים דייגו פורלאן ולואיס סוארס לפתוח בחוד. אדינסון קבאני שנפצע במשחק נגד צ'ילה ימשיך להיעדר. אגב, נתון מעניין מראה שמלך השערים בטורניר של הנבחרת הוא לא פורלאן, סוארס או קבאני אלא דווקא המגן אלבארו פריירה, שכבר הרשית פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully