וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ז'ליקו אוברדוביץ' עוזב את פנאתינייקוס?

ביוון מדווחים שאלוף אירופה עשוי להתפטר מתפקידו בעקבות הפרידה הצפויה משחקנים בכירים, ביניהם פרפרוגלו וצרצאריס

האם המשבר הכלכלי ביוון והעובדה שפנאתינייקוס תידרש לקצץ משמעותית בתקציבה העונה תגרום למאמן הוותיק ז'ליקו אוברדוביץ' לעזוב את תפקידו? בתקשורת היוונית מדווחים ביממה האחרונה כי המאמן הסרבי המעוטר שוקל להיפרד מהמועדון אותו הוא הדריך ב-12 השנים האחרונות.

כידוע, האחים יאנאפולוקולוס הודיעו כי ימשיכו לתמוך בקבוצה אחרי פגישה שנערכה בתחילת החודש עם המאמן. בפגישה הודיעו האחים שהם ימשיכו לתמוך במועדון, אך הם ייאלצו לקצץ באופן נרחב בתקציב. כעת מתברר כי העובדה שפאו שוקלת להיפרד משניים מהנכסים שלה, סטראטוס פרפרוגלו וקוסטאס צרצאריס, אחרי שכבר ראתה את יואניס פוטסיס עוזב לטובת מילאנו, גורמת לסרבי לשקול את המשך דרכו במועדון.

אלוף אירופה זכה בכל תואר אפשרי ביוון ובאירופה עצמה. אחרי קריירה קצרה בפרטיזן בלגרד, עבר אוברדוביץ' לספרד ואימן בחובנטוד בדאלונה וריאל מדריד. לפני המעבר ליוון הוא עוד הספיק לאמן שנתיים גם באיטליה והדריך את בנטון טרוויזו. בעונת 1999/2000 הוא החל לאמן את פנאתינייקוס וזקף בשורותיה הצלחות רבות, ביניהם חמישה תארי יורוליג (2000, 2002, 2007, 2009 ו-2011). בתקופה שבה הוא מאמן את פאו הוא גם לא החמיץ הזדמנות לזכות באליפות (11 במספר) וגם חגג עם שישה גביעים.

האחים יאנאפוקולוס ימשיכו לתמוך בפנאתינייקוס

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully