וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתודה נשים: ישראל הפסידה לפורטוגל 60:54

15.7.2011 / 17:20

הנבחרת כשלה ברבע גמר אליפות אירופה, ותמשיך אל משחקי הדירוג על המקומות 5-8. כמו כן, לא תחזור לשחק בדרג א'

חלומות החזרה לדרג א' של נבחרת העתודה נשים של ישראל התנפצו היום (שישי) ברבע גמר אליפות אירופה דרג ב' כשהנבחרת של עדני דגן הפסידה 60:54 לנבחרת פורטוגל. ישראל תרד כעת למשחקי הדירוג 5-8, ותקווה לסיים את הטורניר בטעם טוב, אחרי הפסד כל כך כואב מול נבחרת שלא טובה יותר מהנבחרת הישראלית.

ישראל פתחה טוב את המשחק למרות יכולת לא טובה של בר גילינסקי, אך פורטוגל עלתה ליתרון 13:14 בסוף הרבע הראשון. עד המחצית הפכה הנבחרת את התוצאה וירדה אליה ביתרון 26:28. הרבע השלישי של הנבחרת לא היה טוב, והפורטוגליות ברחו בדרך ליתרון 38:44 בסוף הרבע. ברבע האחרון ישראל הצליחה לצמק מעט, אך לא להפוך את התוצאה ובסיום ניצחון של פורטוגל 54:60.

קלעו לישראל: הדר גוטין 16 ו-8 ריבאונדים, דניאל חג'ג' 10, ענבר לב רון ואלואיזה כץ 9 כל אחת, שירה שכט ומעיין לוי 3 כל אחת, בר גילינסקי וירדן גוט 2 כל אחת.

מאמן הנבחרת עדני דגן אמר: "יותר מדי שחקניות מפתח שלנו לא הגיעו היום חדות מספיק למשחק וזו התוצאה. זה משחק שהפסדנו בו הכי הרבה בריבאונד. הפסדנו כדורים ברגעים החשובים. הוצאות כדור פשוטות שלנו מתחת לסל הפכו לקשות ושילמנו מחיר בסלים פשוטים שעשו הפורטוגליות עלינו. אנחנו הפסדנו את המשחק יותר משהפורטוגליות ניצחו אותו. שילמנו היום את מחיר חוסר הניסיון של השחקניות והמשימה לא הסתיימה, נרים את הראש ונמשיך להתמודד כדי לזכות במקום החמישי".

נבחרת הקדטים הפסידה לסרביה 86:77

נבחרת הקדטים הפסידה בטורניר הכנה ביוון 86:77 לסרביה. הנבחרת בהדרכתם של המאמן נתי כהן ועוזרו ליאור קרת, שיצאה לשני טורנירי הכנה ביוון ובמקדוניה, נכנעה לסרבים. אלי שיפטון סיים עם 20 נקודות, נאור שרון הוסיף 15 ורועי אילון קלע 12. יתר הקלעים: אליה סרור 9, יוחאי צוקרמן 6, אור קהל ואיתי שגב 5 כל אחד, אלון ניניו 4, ראיין דניאל 2. שיחקו ולא קלעו: יוני דוד, רגב זנזורי וסטסי קאופמן.

מאמן הנבחרת, נתי כהן: "פתחנו בהלם. הגובה של הסרבים הפריע לנו להיכנס למשחק והם פתחו פער דו ספרתי כבר בתחילת המשחק, פער שממנו התאוששנו יפה. בשאר הרבעים ניצחנו והצלחנו לעשות התאמות ולשחק שווה בשווה עם סרביה. זה עוד משחק אימון טוב שמלמד ומשפר אותנו לקראת אליפות אירופה. השחקנים השקיעו מאמץ גדול כדי לנצח וזהו מסוג המשחקים שמחשל את הנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully