וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "נשלים את המשימה, ואז נתפנה ליריבה הבאה"

מאמן מכבי תל אביב מעדיף לחכות למשחק הגומלין באזרבייג'אן. הפועל תל אביב: "הכדורגל הסרבי נמצא בהתקדמות מתמדת"

ההגרלה שהתקיימה היום (שישי) לשלב השלישי במוקדמות הליגה האירופית זימנה לשלוש התל אביביות יריבות נוחות יחסית. הפועל תל אביב, היחידה שמקומה כבר בטוח בשלב הבא אליו עלתה ללא מוקדמות, תשחק ככל הנראה נגד וויבודינה נובי סאד הסרבית, שניצחה במשחק הראשון בליכטנשטיין את ואדוז בתוצאה 0:2. בהפועל תל אביב הגיבו להגרלה: "המועדון הסרבי, אם אכן יעפיל, מוכר לנו ממפגש עבר. הכדורגל הסרבי נמצא בהתקדמות מתמדת, ונעשה הכל לבוא מוכנים".

מכבי תל אביב, שתיסע לאזרבייג'אן עם משענת נוחה של 1:3 נגד חזאר לנקראן, תשחק בשלב הבא נגד שריף טיראספול ממולדובה או ז'לייז'ניצ'אר הבוסנית, שניצחה במשחק הראשון בין השתיים בבית 0:1. מאמן מכבי, מוטי איווניר, אמר על ההגרלה: "קודם אנחנו צריכים להשלים את המשימה ולסיים את המשחק נגד לאנקראן בשבוע הבא. רק אז נתפנה ליריבה הבאה".

בני יהודה, שחזרו היום מאנדורה עם יתרון 0:2 לפני הגומלין מול סנט ג'וליה, תפגוש במידה ותעבור את הלסינבורג השבדית. המנכ"ל משה דמאיו, שייצג את הקבוצה בהגרלה, הגיב לאתר הרשמי: "נפלנו לבית מאוד מאוד קשה מבחינת יריבות אבל אם מדברים על יריבות אחרות שיכולנו לקבל כמו ברוז', מיינץ או זלצבורג זה הרע במיעוטו. יכול היה להיות יותר טוב אם היינו מקבלים את אולימפקוס וולו או את ראד מסרביה אבל אנחנו נתמודד בכבוד גם עם הלסינבורג. הגרלות לא בוחרים אלא מקבלים ועושים את המקסימום, כמובן שקודם כל אנחנו צריכים לעבור סופית את סנט ג'וליה".

בעקבות העובדה שבני יהודה והפועל תל אביב הוגרלו לארח את המשחק הראשון ושתיהן מארחות בבלומפילד, בני יהודה תארח את הלסינגבורג ביום שלישי והפועל תל אביב את וויבודינה ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully