וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "אין לנו עניין בווסלי סניידר"

מנג'ר מנ' יונייטד מכחיש את הדיווחים על העברת ההולנדי של אינטר וטוען: "לא נמצא עוד סקולס, מקווה שנוכל להחליף אותו"

התקשורת האנגלית טענה בעקשנות בימים האחרונים כי מעברו של ווסלי סניידר למנצ'סטר יונייטד הוא רק עניין של ימים. אלא שהמנג'ר אלכס פרגוסון החליט לצנן את ההתלהבות: "המצב הוא שאין לנו עניין אמיתי בסניידר כרגע מכמה סיבות", אמר הסקוטי. "אין שום דבר שאני יכול להגיד בנושא ואני גם לא לגמרי מעורב בו".

ההולנדי בן ה-27 נחשב כמי שמועמד להחליף את פול סקולס שפרש, אבל מבחינת פרגוסון, אין מחליף אמיתי לסקולס: "ב-20 השנים שלו במועדון, קשה להצביע על משחק רע אחד שלו. הוא היה שחקן נהדר ועקבי. אני לא חושב שנמצא עוד פול סקולס, אבל מקווה שנוכל להחליף אותו. אולי נמצא שחקן מסוג אחר כי מנצ'סטר יונייטד זקוקה לזה".

כזכור, ביום רביעי טענו כלי התקשורת באנגליה כי סניידר יגיע ליונייטד תמורת 35 מיליון ליש"ט ויזכה לחוזה עתק עם שכר של 190 אלף ליש"ט לשבוע. גם אינטר הכחישה נמרצות עד הדיווחים וטענה כי לא התקבלה שום הצעה עבור השחקן.

אחד שכבר חתם ביונייטד הוא השוער הספרדי דויד דה חאה ומבחינת פרגוסון, הוא מוכן לשמש כשוער הראשון של השדים האדומים: "ב-2004 נסעתי לראות את פטר צ'ך במדי ראן", נזכר המנג'ר. "הוא היה בן 19 וחשבתי לעצמי שהוא צעיר מדי. אחר כך צ'לסי קנו אותו והוא מעולם לא יצא מהשער. גיל לא משנה כשיש לך איכויות כמו של צ'ך ולדה חאה בהחלט יש. הוא צעיר, מהיר ויש לו נוכחות פנטסטית. יש לו כישרון טבעי והיתרונות הללו לא הולכים להיעלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully