וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: תומר חמד כבש את שערו הראשון במאיורקה

החלוץ הבקיע במשחקו השני בקבוצה, שהסתיים ב-1:1 מול לסטר סיטי האנגלית. אוקזר ובן שהר הפסידו 1:0 ללאנס

אחרי שאתמול שיחק תומר חמד את משחקו הראשון במדי מאיורקה, הבקיע היום (חמישי) החלוץ שעבר לספרד העונה ממכבי חיפה את שער הבכורה שלו בקבוצה, במהלך משחק ידידות מול לסטר סיטי מליגת המשנה האנגלית שהסתיים ב-1:1.

חמד היה זה שהעלה את הקבוצה הספרדית ליתרון כבר בדקה ה-12. צ'ורי קסטרו סיכן את שערו של קספר שמייכל, שהדף לא טוב ותומר חמד השתלט על הכדור ובעט פנימה. בדקה ה-50 השווה פול גלאגר את התוצאה עבור לסטר בבעיטה מ-11 מטרים. בדקה ה-74 ספג ג'ונתן דה גוזמן ממאיורקה את הכרטיס הצהוב השני שלו במשחק, ועשר דקות אחר כך גם לסטר נשארה בעשרה שחקנים, אחרי שניל דאנס ראה גם הוא את הכרטיס האדום. חמד שיחק את מלוא 90 הדקות במשחק, ודודו אוואט לא פתח בהרכב של מאיורקה, אלא נכנס למשחק רק בדקה ה-46.

* אוקזר בה משחק החלוץ בן שהר, ספגה שער בדקה ה-90 והפסידה ללאנס מהליגה השנייה בצרפת, גם כן במשחק אימון. המשחק היה חלק מטורניר הכנה בו משתתפות גם טרואה מהליגה הצרפתית השנייה וליארסה מהליגה הבלגית הראשונה.

* יובל שפונגין, שחקנה של אומוניה ניקוסיה, נכנס בדקה ה-54 במשחק ההכנה של קבוצתו נגד וידז'ב לודז', בו ניצחו הקפריסאים 3:4. זה היה משחקה האחרון של אומוניה במסגרת מחנה האימון אותו מקיימת הקבוצה בפולין.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully