וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן מועמד לאימון נבחרת מקדוניה

14.7.2011 / 16:41

ההתאחדות המקדונית הודיעה רשמית כי היא מעוניינת במאמן הפועל תל אביב לשעבר, ומקווה לשכנעו לוותר על שנת השבתון

אלי גוטמן הודיע כי הוא לוקח שנת שבתון והחליט לא להמשיך בהפועל תל אביב, אך האם הוא יאמן את נבחרת מקדוניה? ההתאחדות המקדונית הודיעה היום (חמישי) באופן רשמי כי גוטמן הוא המועמד המוביל לתפקיד, והיא צפויה לפנות אליו בקרוב. גוטמן עצמו סירב להגיב לידיעה.

נבחרת מקדוניה נמצאת כעת ללא מאמן, ואחרי שישה משחקים בבית ב' של מוקדמות היורו היא עם ניצחון בודד וארבע נקודות בלבד במקום החמישי בבית. כוכב הנבחרת הוא גוראן פאנדב, שחקנה של אינטר האיטלקית, שהוא גם הקפטן ומלך שעריה בכל הזמנים עם 23 כיבושים. מועמדים קודמים שהוזכרו לתפקיד מלבד גוטמן, הם אלן ז'ירס הצרפתי וקלאוס אאוגנטלר הגרמני.

גוטמן בן ה-53 החל את הקריירה בליגה הבכירה כעוזר מאמן של שלמה שרף במכבי חיפה ב-1990. שנתיים לאחר מכן עבר לצפרירים חולון כמאמן ראשי והמשיך למכבי הרצליה, הפועל בית שאן, הפועל באר שבע עימה זכה בגביע המדינה ב-1997 והפועל חיפה אותה הוביל לאליפות ב-1999. בשנת 2000 עזב את הפועל חיפה אחרי שלוש שנים ועבר לבית"ר ירושלים, שם חווה תקופה עגומה שפגעה גם במצבו הבריאותי והוא עזב במהלך העונה.

לאחר מכן חזר לעמוד על הקווים ועבד בהפועל פתח תקוה, שוב בהפועל חיפה ובהפועל באר שבע, ואז יצא לתקופה בקפריסין, שם אימן את פראלימני וא.א.ל לימסול. ב-2007 הגיע להפועל תל אביב, סייע לה להישאר בליגה והמשיך לאחר מכן להשגת המקום השני, זכייה בגביע המדינה ועד לדאבל המרשים ב-2010 וההעפלה לליגת האלופות שבאה בעקבותיו. סך הכל זכה גוטמן בשתי אליפויות ושלושה גביעים כמאמן ראשי.

גם בית"ר ירושלים רצתה את גוטמן במהלך הקיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully