וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "זה היה המשחק האחרון שלי בהפועל תל אביב"

רגע לאחר שזכה בגביע המדינה, הודיע המאמן כי לא ימשיך באדומים. טביב: "טבעי שאבוקסיס יחליפו". זהבי: "חיפה יהירים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עונה לא פשוטה עברה על אוהדי הפועל תל אביב: זה התחיל בהחלקות בליגה, המשיך במאבק בין צמד הבעלים, והסתיים בהפסד במשחק העונה מול מכבי חיפה, שהעניק למעשה את האליפות לירוקים. הערב (רביעי) זכו האדומים לסיים את העונה בטעם טוב, לאחר שניצחו 0:1 בגמר גביע המדינה, ויצאו בכל זאת עם תואר מהעונה הזאת. הפועל תל אביב נראתה לפרקים ארוכים הערב כמו הקבוצה של תחילת העונה, אז דברים עבדו לה, וההתקפה זרמה, ורק ניתן לחשוב מה היה קורה אילו היתה מציגה את אותה יכולת במשחקים החשובים באמת, בפלייאוף העליון. הפועל תל אביב תפתח את השתתפותה במוקדמות הליגה האירופית בסיבוב המוקדם השלישי ותהיה מדורגת בוודאות. האדומים ייכנסו למעגל המשחקים ב-28 ביולי ויצטרכו לעבור בסך הכל שני סיבובים בדרך לשלב הבתים במפעל המשני. כזכור, בעונת 2009/10 שיחקה הפועל תל אביב בשלב הבתים וגם צלחה אותו.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים זכיה בגביע המדינה. ברני ארדוב
קבלו את מחזיקת הגביע שלכם/ברני ארדוב

טביב: "טבעי שיוסי אבוקסיס יחליף את גוטמן"

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן הפתיע מיד עם סיום המשחק, וכשהוא נרגש מאוד אמר: "זה היה המשחק האחרון שלי בהפועל תל אביב. אמרתי להם כמה חשוב לי המשחק הזה. אני גאה בהם, איך הם רצו אליי כולם והעניקו לי את זה. זה מועדון ענק. איזו מלחמה נתנו פה היום. זו היתה עונה שמסתיימת עם הדובדבן שבקצפת. אין תחושת פספוס. עונה נהדרת, אחת הקבוצות הטובות ביותר שהיו בכדורגל הישראלי בשנתיים האחרונות. אני גאה בבחורים שלי".

גוטמן נשאל מדוע החליט לעזוב, הסביר ואף התייחס לזהות המחליף העתידי: "התוצאות והיכולת של השחקנים במגרש מוכיחה שזו הדרך. הדרך היא שם, ואם ישאלו אותי הם יודעים שאני חושב שיוסי אבוקסיס צריך להמשיך. אני מיציתי את עצמי, עברתי תקופה לא קלה ואין סיום מתוק מזה".

באשר להמשך דרכו הוסיף המאמן האדום לשעבר: "זאת החלטה שקיבלתי מבעוד מועד. כרגע אין עוד כלום, הסוכן שלי בודק מספר אפשרויות בחו"ל. מבחינת קבוצה בארץ - אין על מה לדבר. גם לא יקרה שום דבר אם אתחיל את העונה הבאה בבית. אלו היו שלוש וחצי שנים נפלאות. כרגע אני רוצה לנוח. אני מקווה שמוני ואלי יסתדרו ביניהם כי המועדון הזה יקר לי וחשוב לי. צריך להיות לזה המשכיות.

הבעלים של הקבוצה אלי טביב התייחס אף הוא לעזיבה של גוטמן: "כמובן שהייתי בעד שאלי ימשיך, אבל יש לו את השיקולים שלו ואנחנו צריכים להסתכל קדימה ולבנות קבוצה חזקה בעונה הבאה. טבעי שיוסי אבוקסיס כמובן יהיה המחליף של אלי, אני חושב שגם אלי בעד, ישבנו ודיברנו על זה". בנוגע לשמועות על עזיבתם המאסיבית של רבים משחקני הקבוצה הוסיף טביב: "על ההתפרקות הזאת דיברו גם בעונה שעברה. בסופו של דבר לא כולם עזבו, כך שבואו נמתין. יהיו כמה שחקנים שיעזבו, לא בגלל שאני רוצה אלא משום שסיימו חוזה, ונביא שחקנים בכירים. זה קורה בכל קבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

זהבי: "הראנו שאנחנו קבוצה טובה מחיפה"

כוכב האדומים הערב, הלא הוא סלים טועמה שכבש את שער הניצחון אמר: "העונה לא שיחקתי הרבה אבל היה לי חשוב לשמח את האוהדים האלה ואני מאושר שהצלחתי לעשות זאת. יוסי אבוקסיס האמין בי והוא הסיבה שחזרתי להפועל. אני יודע שבעונה הבאה יעזבו הרבה שחקנים ואני מקווה שאני אוכל לתרום כמו שתרמתי היום. אני מאמין שיחד עם כמה שחקנים נוכל לשמור על הקבוצה ולהביא תארים. הכי חשוב שהיום סיימנו את העונה בטון טוב".

שוער הקבוצה, וינסנט אניימה חגג את הזכייה בתואר, והאלץ לעבוד לא מעט בדקות הסיום כדי להבטיח את הניצחון של האדומים. בסיום התייצב השוער מול המצלמות כשהוא מבין שזהו משחקו האחרון במועדון. "רציתי להשאיר משהו לאוהדים", אמר אניימה. "כרגע יש לי חוזה בליל, חתמתי עליו בינואר, ואני אתגעגע מאוד לכולם פה".

זהבי, שגם הוא עוזב, אמר לאחר הזכייה: "הכפישו אותנו, לא ספרו אותנו, אבל הניצחון הזה מגיע לאוהדים שלנו. חיפה היו יהירים, אבל הראינו שאנחנו קבוצה הרבה יותר טובה מהם. התוצאות מדברות בעד עצמו. המאזן הוא 1:3 בתוצאות בינינו העונה, ו-1:5 בשנתיים האחרונות". על המשך הקריירה שלו אמר השחקן הנרגש: "עכשיו אני עוזב, ואני אתגעגע לקבוצה הזאת".

ביוואן פרנסמן חגג עם חבריו על הדשא והוסיף: "בסך הכל זו היתה עונה טובה. הצלחנו לקחת את הגביע. היה מגיע לנו לזכות בתואר הזה. קשה לי להעריך איך תיראה העונה הבאה. אני מקווה שמועדון כמו הפועל תל אביב ימשיך להיאבק על תארים". על מאמנו שעוזב אמר השחקן: "אני רוצה להודות לגוטמן, הוא נתן לי את הבמה להגיע להפועל והיה לי תענוג להתאמן תחתיו".

שחקני הפועל תל אביב מניפים את סלים טועמה. ברני ארדוב
"מקווה שאתרום בעונה הבאה כפי שתרמתי היום". טועמה מונף על ידי השחקנים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully