וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירב דורי לאשדוד, אמנדה ג'קסון לאליצור רמלה

14.7.2011 / 10:35

שחקנית הנבחרת עוזבת את רמה"ש. האלופה צירפה את הגארדית ששיחקה בארמניה וצרפת. רמה"ש החזירה את פרקינס

יום עמוס של החתמות עבר על ליגת העל בנשים אמש (רביעי). ההחתמה המשמעותית ביותר היא הצטרפותה של שחקנית נבחרת ישראל מירב דורי למכבי אשדוד. דורי שיחקה מאז עונת 2007/8 במדי רמת השרון, כשבעונה האחרונה התמודדה עם פציעה לא פשוטה שהגבילה את משחקה. במהלך העונה האחרונה רשמה דורי 10 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

האלופה אליצור רמלה ביצעה גם כן מהלך משמעותי כשצירפה את הגארדית אמנדה ג'קסון (1.75, 26), ששיחקה בעונה שעברה במדי ירבאן הארמנית ופורט דה היינו הצרפתית ומחזיקה בדרכון צרפתי. באליצור רמלה עושים מאמצים לצרף עוד כמה שחקניות, כשבין השמות הבולטים שעולים בימים האחרונים נמצאת קטיה לויצקי, ששיחקה בעונה שעברה באשדוד.

גם ברמת השרון לא נשארו מאחור. ג'יה פרקינס חוזרת לקבוצה של אורנה אוסטפלד. עבור שחקנית סן אנטוניו סטארס מה-WNBA זו תהיה קדנציה שלישית במועדון. "אין ספק שזו החתמה משמעותית", אמרה המאמנת. "ג'יה שחקנית שנותנת תפוקה משני צידי המגרש, ובאליפות של 2009 היה לה חלק נכבד ביותר. בכל פעם שהיינו צריכים סל, היא הייתה שם. מאחר שהיא כבר ותיקה אצלנו, אני מקווה שהיא תיתן את האיזון בקבוצה בין הישראליות לכל הזרות החדשות שנביא".

הקבוצה גם הודיעה אמש על המשך דרכן של איילת כהן, יעל אהרונוב ושחקנית נבחרת ישראל באליפות אירופה האחרונה נועה גנור. "אין כמו בבית", אמרה כהן לאחר החתימה לעונתה הרביעית ברמת השרון, "כשהצטרפתי לרמת השרון ייחלתי לעצמי שזה יהיה הבית השני שלי אחרי ירושלים, וזה מה שקרה. לכן, הכי טבעי וברור בשבילי להמשיך בבית". כמו כן, גם הזרה פורשה פיליפס חתומה בקבוצה.

הקבוצה האחרונה שביצעה החתמה משמעותית היא הפועל ראשון לציון של שירה העליון שצירפה את הפורוורדית אמברוסיה אנדרסון, ששיחקה בשנתיים האחרונות ברמת השרון ומכבי אשדוד.

ליגת נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully