וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון: אלפסי יאמן, שמעון אמסלם מנהל המקצועי

14.7.2011 / 10:33

הסמל הגדול של הפועל תל אביב צפוי לעזור לבנות את הקבוצה מהדרום מחדש. ברגע האחרון הוחלט כי אלפסי יאמן ולא אזולאי

בעירוני אשקלון החליטו בשבוע שעבר על הישארות הקבוצה בליגת העל לאחר סאגה ארוכה שכללה פגישות מתישות בין הבעלים יוסי דהאן לראש העיר בני וקנין, הודעה על ירידה ללאומית ולבסוף הודעה על הישארות. היום (חמישי) הקבוצה הודיעה כי מאמן ברק נתניה אריק אלפסי ידריך את המועדון העונה.

מי שהיה מועמד מוביל לאמן את המועדון הוא עדי אזולאי, אך ברגע האחרון החליטו ראשי הקבוצה כי אלפסי, שאימן את הקבוצה ב-2007/8 יקבל את התפקיד. באותה עונה אלפסי החליף בתפקיד את עופר ברקוביץ', אבל פוטר והוחלף על ידי אזולאי עצמו באמצע הסיבוב השני.

לאחר שהקבוצה החליטה לרדת ללאומית הודיע היו"ר אבי נמרודי על התפטרותו ולא חזר בו גם לאחר שהקבוצה הודיעה על שינוי כיוון בהחלטתה. מאז מנסה הבעלים יוסי דהאן לבנות את ההנהלה מחדש, כשעד סוף השבוע הבטיח למקורביו לסיים את המינויים.

אחד המינויים המפתיעים שמסתמנים הוא זה של שמעון אמסלם, שחקן העבר של הפועל תל אביב, למנהל המקצועי של הקבוצה. אמסלם, יליד שדרות, מזוהה עם הכדורסל בדרום לאחר שהוביל כשחקן נוער את הפועל שער הנגב לגמר גביע המדינה. הוא משמש בשנים האחרונות כאחד מהבכירים בארגון השחקנים ובנוסף כפרשן ושדרן רדיו. אמסלם ביקש שלא להגיב על הידיעה.

באשקלון מנסים לבנות קבוצה עם זיקה מקומית, כשכעת ברור ששני הצעירים המקומיים דודו שמריז ואחיעד בוקרא, ימשיכו לעונה נוספת. ראשי הקבוצה כבר החלו לגשש אצל שחקנים כששני המועמדים המובילים הם ליאור חכמון, שקרוב יותר לברק נתניה, וגוני יזרעאלי שמנהל שיחות עם מספר קבוצות נוספות. אבי טטרו, תושב אשקלון, צפוי לשמש כעוזר מאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully