וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל נשים: ארה"ב תפגוש את יפן בגמר

האמריקאיות שוב התקשו, אך גברו 1:3 על צרפת, ויפגשו את נבחרת יפן המפתיעה בגמר, אחרי שזו ניצחה 1:3 את שבדיה

זה לא היה פשוט עבורן, אבל הערב (רביעי) התקרבה נבחרת ארצות הברית בכדורגל נשים להשלים את משימתה, כשהעפילה לגמר המונדיאל שבגרמניה. האמריקאיות, שעלו לחצי הגמר אחרי משחק דרמטי במיוחד מול ברזיל, גברו 1:3 על נבחרת צרפת, ובגמר הן יפגשו את נבחרת יפן, שהגיעה כנגד כל הסיכויים למעמד המכובד. היפניות הדהימו את גרמניה ברבע הגמר, והערב הראו שלא היה מדובר במזל כשגברו על שבדיה 1:3. האמריקאיות בוודאי שמחות על היריבה הלא צפויה, אך לאט לאט נדמה שאי אפשר לזלזל יותר ביפן.

האמריקאיות פתחו בטירוף, וכבר אחרי 9 דקות עלו ליתרון, כשהת'ר אוריילי בישלה ללורן צ'ני שכבשה בקלות מקרוב. הצרפתיות החלו ללחוץ, ובמחצית השניה חזרו למשחק ובגדול, כשסוניה בומפאסטור שלחה בעיטה נהדרת מהפינה השמאלית של הרחבה שהכניעה את סולו וקבעה שיוויון. דווקא כשהיה נדמה שהאמריקאיות שוב ימצאו עצמן בהארכה, הגיע הרגע הגדול של ארצות הברית בדקה ה-79: לורן צ'ני הרימה כדור קרן ארוך, אבי וומבק הגיעה מאחור ועלתה גבוה מעל לשוערת הצרפתית שיצאה רע, ונגחה מקרוב פנימה. שלוש דקות מאוחר יותר סגרו האמריקאיות את הסיפור, כשאלכס מורגן כבשה את השלישי, ושלחה את נבחרתה כל הדרך אל הגמר.

גם חצי הגמר השני נפתח בקצב נהדר, כשהשבדיות עלו ליתרון אחרי 10 דקות בלבד, כשג'זפין אוקוויסט סיימה מתפרצת בצורה מצויינת כדי להעלות את נבחרתה ליתרון. היפניות לא נבהלו והגיבו 9 דקות מאוחר יותר עם התקפה קבוצתית נאה, שהוגבהה אל הרחבה שם מצאה מאהומי קאוואסומי את הכדור וקבעה מקרוב את השיוויון. אל המחצית ירדו השתיים צמודות זו לזו, ובמחצית השניה המשיכו היפניות את המומנטום והיממו את יריבותיהן כשסאווה דחקה מקרוב והעלתה את יפן ליתרון. בדיוק כמו צרפת, גם שבדיה התפרקה בעקבות השער, וחמש דקות מאוחר יותר כבשה קאוואסומי את שערה השני והעלתה ל-1:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully