וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: נבחרת העתודה לנשים הביסה את אוסטריה

הנבחרת של עדני דגן סגרה את השלב המוקדם עם 52:68 קליל על האוסטריות, ותפגוש את נבחרת פורטוגל ברבע הגמר

נבחרת העתודה לנשים של ישראל הביסה היום (רביעי) את נבחרת אוסטריה 52:68 במשחקה החמישי והאחרון בשלב המוקדם באליפות אירופה דרג ב' הנערכת במקדוניה. הנבחרת של עדני דגן העפילה כבר שלשום לרבע הגמר, שם תפגוש את נבחרת פורטוגל ביום שישי בצהריים.

קלעו לישראל: בר גיליניסקי 21 נקודות ו-11 ריבאונדים, אלואיזה כץ והדר גוטין 13 כל אחת, דניאל חג'ג' 12, ירדן גוט 7, ענבל יערי 2, שירה שכט, מעין לוי וענבל לב רון שיחקו ולא קלעו.

עדני דגן אמר בסיום המשחק: "שלב הבתים מבחינתנו היה לא קל, שיחקנו נגד קבוצות מאד אתלטיות וטובות. הבנות נותנות באליפות 200% ואני גאה בהן. מבחינתנו מתחיל הכול מחדש. אם לא ננצח את פורטוגל שהיא נבחרת מאד מאד חזקה, לא עשינו כלום. המטרות שלנו מאד ברורות והן להגיע עד הסוף ולהעפיל לדרג א'".

נבחרת הקדטים ניצחה את מקדוניה 43:62

נבחרת הקדטים ממשיכה להתכונן לאליפות אירופה, והערב היא ניצחה 43:62 במשחק הכנה במקדוניה את הנבחרת המקומית. ברבע הראשון הובילה הנבחרת אותה מאמן נתי כהן 11:25 והגדילה את הפער ל-20 עד המחצית (20:40). הפער רק המשיך וגדל, ואחרי עשר דקות ישראל עלתה ל-26 הפרש (28:54), כשההמשך הפך לגארבג' טיים. מחר תצא הנבחרת ליוון ושם תשתתף בטורניר הכנה עם נבחרות יוון, סרביה ובולגריה.

איתי שגב סיים עם 13 נקודות. יתר הקלעים לישראל: נאור שרון 10, אלי שיפטון 9, אור קהל ויוחאי צוקרמן 7 כל אחד, ראיין דניאל 6, רגב זנזורי 5, אליה סרור וסטסי קאופמן 2 כל אחד, אלון ניניו 1. יוני דוד שיחק ולא קלע.

מאמן הנבחרת, נתי כהן, אמר: "המשחק הוכרע במחצית הראשונה בזכות הגנה טובה מאוד שלנו ומשחק התקפה טוב. במחצית השנייה היינו חלשים כששחקנים איבדו ריכוז ויכולת ההתקפה שלנו ירדה משמעותית כשקלענו 22 נקודות בכל המחצית. זה דבר שמדליק אצלי נורה אדומה כיוון שבאליפות אירופה כל דקה, כל נקודה וכל סל יכולים להשפיע על תוצאת המשחק ועל אליפות שלמה ועלינו ללמוד ולהפיק לקחים ממה שקרה כאן במחצית השנייה. מה שמחכה לנו באליפות עצמה לא דומה לשני המשחקים נגד רומניה ומקדוניה בטורניר זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully