וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית בן דוד חתם במכבי ראשון לציון

13.7.2011 / 19:47

הקבוצה מעיר היין החזירה לשורותיה את הרכז הותיק, ששיחק אשתקד בחולון. גם ערן אסנטי ויונתן שולדנברנד מועמדים

מכבי ראשון לציון ממשיכה במאמצי בניית הסגל שלה, ואחרי שאיבדה את יהוא אורלנד בתחילת הפגרה לטובת ברק נתניה, לא הצליחה הקבוצה להחתים בימים האחרונים את ארז כץ, שהעדיף להשאר בבני השרון. בראשון לציון החתימו הערב (רביעי )את עמית בן דוד, שחקנה של הפועל חולון בעונה שעברה, ששיחק בקבוצה בעונת 2002/3. קבוצות נוספות שהביעו עניין בבן דוד הן הפועל חולון ועירוני אשקלון.

בן דוד (33, 1.88) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אך לקראת סוף גיל הנוער עבר למכבי רעננה. הוא היה מהשחקנים הבולטים בנבחרות הנוער והעתודה אך לא קיבל צ'אנס בבוגרת. אחרי ארבע עונות כשחקן ספסל במכבי רעננה הוא עבר להפועל חולון אך בה הוא גם לא בא לידי ביטוי, ואחרי עונה עבר להפועל צפת, שהייתה בליגת העל. בעונת 2001/2 העלה ביחד עם אבי אשכנזי את עירוני נהריה לליגת העל. אחרי עונה טובה בראשון לציון, הוא חזר לנהריה של אשכנזי ושיחק שם עד עונת 2006/7. בעונה לאחר מכן שיחק בהפועל גלבוע/עפולה וירד עם הקבוצה ליגה רק כדי לחזור לשנתיים נוספות אצל אבי אשכנזי במכבי חיפה. העונה שיחק בן דוד בהפועל חולון, ואף שימש קפטן כשרשם 6.9 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים בממוצע למשחק.

עד כה חתומים בראשון לציון ניצן חנוכי, איגור נסטרנקו, אייל שולמן ואור סולומון. בקבוצה מעוניינים מלבד בן דוד לצרף עוד שני שחקנים ישראלים לסגל, כשבין השמות שעלו בימים האחרונים נמצאים ערן אסנטי, שחקנה של ברק נתניה בשנים האחרונות, והישראלי-שבדי יונתן שולדנברנד, ששיחק לאחרונה בליגה השנייה בספרד. בגזרת הזרים בוחנים בצוות המקצועי מספר שחקנים ובקרוב תתקבל החלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully