וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פורטו: "וילאש בואש סובל מתסביך מוריניו"

פינטו דה קוסטה גילה כי המאמן המוערך עזב כי חשש שלא יוכל להשתוות להישגי המיוחד: "הוא פחד ליפול בליגת האלופות"

נשיא פורטו, פינטו דה קוסטה, שפך היום (רביעי) בראיון לתקשורת הפורטוגלית פרטים על מעברו של המאמן המוערך אנדרה וילאש בואש לצ'לסי. לטענת הנשיא, המאמן הצעיר בן ה-33 סובל מ"תסביך מוריניו" ולכן חשש כי לא יוכל לשחזר את הישגיו של המיוחד בדרגאו ולכן עזב, שנה אחרי שהוביל את פורטו לאליפות ללא הפסד וזכייה בליגה האירופית.

"וילאש בואש מפחד מהצל של מוריניו", אמר דה קוסטה. "הוא נמצא בתסביך ותמיד חושב על הרוח של מוריניו. בתקופתו בפורטו, מוריניו זכה בגביע אופ"א ואז בליגת האלופות. וילאש בואש לא רצה להמשיך כי חשש שהוא לא יוכל לשחזר את הזכייה".

הנשיא בן ה-75 סיפר על שיחה בינו לבין המאמן: "שאלתי אותו אם הוא מודאג מספיגת שלושה או ארבעה שערים נגד ברצלונה בסופרקאפ האירופי. הוא ענה שאם נובס במשחק ואם ניפול בליגת האלופות, אף אחד לא ירצה אותו בעתיד בברצלונה. אני דווקא זוכר שמוריניו ספג חמישייה בברצלונה וזה לא מנע ממנו להפוך למאמן הטוב בעולם".

בסופו של דבר, וילאש בואש עזב לצ'לסי לאחר שהבלוז שילמו את הסכום הנקוב בסעיף השחרור שלו - 15 מיליון יורו: "הוא אמר שהוא יישאר כמעט בוודאות, אבל כבר הייתה לי תכנית ב'. אם הייתי אבא שלו, הייתי אומר לו מה שאמרתי לו כנשיא: שהוא צריך להישאר בפורטו שנה נוספת. בכדורגל, כשאתה חושב על מועדון גדול הכוונה היא לא צ'לסי, אלא ריאל מדריד, ברצלונה או מנצ'סטר יונייטד. הוא פלד מההשוואה למוריניו ועזב".

צ'לסי: מייקל אסיין ייעדר חצי שנה

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully