וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד: "אם השביתה תמשיך, אשחק באירופה"

כוכב אורלנדו אישר כי ישמח לשמור על כושר משחק ביבשת הישנה. גם דוראנט לא פוסל מעבר: "ארצה לנסות משהו חדש"

לאחר שדרון וויליאמס היה לסנונית הראשונה שאולי תבשר את נהירתם של כוכבי NBA נוספים לאירופה, הגיע היום (רביעי) תורו של דוויט הווארד להתייחס לעתידו בצל השביתה שחלה על הליגה. 'סופרמן' ממשיך את מסעו מסביב לעולם, ובימים האחרונים הוא נמצא בספרד. בראיון לתקשורת המקומית במלאגה, הוא אפילו לא פסל הצטרפות לקבוצה המקומית.

"זה יכול להיות כיף לשחק במלאגה, זו תהיה חוויה מצוינת עבורי", אמר הווארד, אולי בנסיון להיות נחמד למראיין. "אני מקווה שהשביתה תיגמר כמה שיותר מהר ושהליגה לא תפסיד אפילו משחק NBA אחד. אבל אם זה ימשיך ככה אעבור לקבוצה מצוינת באירופה כדי להמשיך להשתפר ולהיות מוכן ברגע שהשביתה תיגמר".

והנה עוד כמה שחקנים שאולי נפגוש באירופה

* גם קווין דוראנט לא פוסל מעבר ליבשת הישנה. "כמובן שה-NBA בעדיפות ראשונה אצלי, אבל נראה כיצד מתקדמת השביתה", אמר כוכב אוקלהומה סיטי. "אם המצב יישאר כמו שהוא, אצטרך לקבל החלטה. ארצה לנסות משהו חדש. דרון וויליאמס קיבל החלטה במהירות ואני בטוח שהרבה שחקנים יילכו בעקבותיו".

* רודי פרננדז קצת חצוי בנושא. "כרגע שללתי את האפשרות לשחק באירופה", אמר הגארד שהועבר במהלך הקיץ לדאלאס וקיבל הצעות-ענק מריאל מדריד. "מצד שני, אם לא תהיה עונת NBA בכלל, אחשוב על זה".

* לאחר שזאזה פאצ'וליה סיכם בבשיקטאש, גם חברו לאטלנטה ג'מאל קרופורד מכיר באופציה של אירופה. עם זאת, סוכנו של השחקן השישי של עונת 2009/10 דורש סעיף שיאפשר לקרופורד לשוב ל-NBA ברגע שתסתיים השביתה. "לא נהיה מוכנים לחתום על חוזה ללא סעיף שכזה", הסביר ארון גודווין.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully