וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת גן הגישה מסמך ראשוני לקראת עלייה ליגת העל

13.7.2011 / 14:04

הקבוצה של ברנר טרם החליטה אם להיות הקבוצה ה-12 בליגה הבכירה בשל מצבה הכלכלי, אך שומרת על האפשרות פתוחה

עירוני רמת גן הגישה אתמול (שלישי) מסמך ראשוני לבקרת התקציבים לקראת האפשרות שהיא תשחק בעונת 2011/12 בליגת העל ותהיה הקבוצה ה-12 בליגה. הגשת המסמך נעשתה על מנת שהאפשרות שרמת גן תשחק בעונה הבאה בליגה הראשונה תישאר פתוחה, כאשר נכון לעכשיו היא עצמה עדיין לא החליטה אם לעשות זאת, או להמשיך עונה נוספת בליגה הלאומית.

הסוגיה המרכזית שעומדת בפני החלטתה של רמת גן האם לשחק בעונה הבאה בליגת העל היא הסוגיה הכלכלית. מספר שחקנים מהקבוצה פנו באמצעות ארגון השחקנים ועורכי דין לבקרת התקציבים על מנת לקבל חלק מכספם שלא שולם להם, כשלמספר שחקנים החוב עולה על 100 אלף שקל. יור" ארגון השחקנים ניר אלון אמר לוואלה! ספורט כי הוא בקשר רציף מול הבקרה ורמת גן והקבוצה לא תעלה לליגת העל לפני שתסדר את חובותיה לשחקניה מהעונה.

במנהלת הליגה מקווים כי תימצא הקבוצה ה-12 שתשחק בליגת העל, אך במידה שרמת גן או עירוני נהריה, שתי הקבוצות שהביעו עניין לשחק בליגת העל, לא תעפלנה לבסוף, תתקיים הצבעה של דירקטוריון מנהלת הליגה כדי לאשר ליגה בת 11 קבוצות. גורמים במנהלת העריכו כי ליגה כזאת תאושר ולא יהיה מצב בו ייאלצו להפרד מעירוני אשקלון שהודיעה כי תשחק בעונה הבאה בליגת העל, למרות שירדה ללאומית.

בני ברנר מסר בתגובה לטענות החובות כי "המידע לגבי החובות והפנייה של ארגון השחקנים לבקרה אינה נכונה. יש שני שחקנים שהיו פצועים רוב העונה ויקבלו את ההפרש בין החוזה להחזרים מהביטוח. כל השאר קיבלו וחתמו על גמר חשבון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully