וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: ישראל תארח את נבחרת קנדה

הנבחרת קיבלה הגרלה נוחה במאבק על הבית העליון. המשחקים ייערכו ב-16-18 לספטמבר. רם: "הכי טוב שאפשר היה לקבל"

עולם הטניס הישראלי ישב היום (רביעי) במתח וחיכה לדעת מי תהיה היריבה של נבחרת הדייויס במאבק על הבית העליון, ובתום הגרלת משחקי הפלייאוף שנערכה בלונדון נקבעה המשוכה האחרונה שמפרידה בין דודי סלע וחבריו לפסגת הענף: נבחרת קנדה.

עבור ישראל, מדובר באחת ההגרלות הטובות ביותר שניתן היה לקבל, שכן לא רק שהנבחרת תזכה לארח את המשחקים, היא גם נמנעה ממפגשי חוץ עם איטליה ובלגיה. יריבות אפשריות נוספות היו אוסטרליה, ברזיל, יפן, רומניה ודרום אפריקה. המשחקים ייערכו בין ה-16 ל-18 בספטמבר, כאשר המנצחת תעפיל בצוותא עם שבע המנצחות האחרות לבית העליון. בבית האמריקאי ניצחה קנדה 1:4 את מקסיקו, ולאחר מכן, בסוף השבוע האחרון, גברה על אקוודור 2:3.

כזכור, הנבחרת השלימה את עבודתה בבית מספר אחת כבר בתחילת השנה כשהביסה את פולין 0:3 ובכך נמנעה מהתמודדות בסוף השבוע האחרון, כשכל הנבחרות בבית המקביל שיחקו. בהגרלה שנערכה היום היתה ישראל מדורגת, ובכך נמנעה מיריבות מאוד חזקות כגון אוסטריה, צ'כיה, רוסיה, קרואטיה, צ'ילה ושוויץ.

שאר המשחקים:

רומניה - צ'כיה
רוסיה - ברזיל
דרום אפריקה - קרואטיה
צ'ילה - איטליה
יפן - הודו
בלגיה - אוסטריה
אוסטרליה - שוויץ

אנדי רם: "הם פייבוריטים, אבל בבית אפשר לעבור כל נבחרת"

"זאת ההגרלה הכי טובה שיכולנו לקבל", אמר אנדי רם. "זה אושר גודל שנזכה לשחק שוב בבית. הקהל הביתי כבר הוכיח לנו כמה מיוחד וכיף זה יכול להיות, ואני בטוח שנגד קנדה תהיה חוויה לא פחות טובה. ראוניץ' שחקן קשה ביחידים ודניאל נסטור כבר זכה בכל תואר אפשרי בזוגות, בכל הגראנד סלאמים ואפילו בזהב באולימפיאדה. הם אמנם פייבוריטים אבל היתרון שלנו הוא הביתיות. בבית אנחנו יכולים לעבור כל נבחרת ואני כבר מצפה לספטמבר".

אמיר ויינטרוב, שיחגוג ביום המפגש הראשון יום הולדת, הוסיף: "הכי טוב שזה בבית. זאת הגרלה קשה אבל תהיה חווית טניס מדהימה. שיחקתי נגד ראוניץ' בשנה שעברה וכמובן שזה לא יהיה פשוט גם ברמת השרון. אנחנו אנדרדוג, אבל הקהל משפר בהרבה את המצב".

נועם בר, מאמן הנבחרת, סיכם: "אנחנו שמחים מאוד שקיבלנו משחק בית. על הנייר, כל נבחרת בשלב זה היא פייבוריטית לעומתנו, אבל הפערים מצטמצמים בבית. נקווה שהשחקנים שלנו יגיעו בכושר הטוב ביותר למפגש ויוכיחו שוב מה הם שווים".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully