וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 13.7

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* פולהאם הודיעה על החתמתו של קשר רומא ג'ון ארנה ריסה, שישחק בשלוש השנים הקרובות בקרייבן קוטג' לצד אחיו, ביורן הלגה. "אני מאושר לחזור לפרמיירליג", אמר הקשר הנורבגי.

* דייל ג'נינגס, חלוץ בן 18 ששיחק בשנה שעברה בטרנמיר מהליגה השלישית באנגליה, השלים מעבר חלומי מבחינתו לבאיירן מינכן.

* ג'יי בותרויד, חלוצה בן ה-29 של קרדיף, עלה לפרמיירליג וחתם לשלוש שנים במדי ק.פ.ר. גם קירון דייר הוותיק חתם בשורות העולה החדשה.

* וולבס השלימה את רכישתו של הבלם רוג'ר ג'ונסון מבירמינגהאם תמורת שבעה מיליון ליש"ט. ג'ונסון חתם לארבע שנים.

* עכשיו זה רשמי: נאפולי החתימה את מריו סנטאנה בן ה-29, קשר פיורנטינה בעונה החולפת שחוזהו בוויולה תם בסוף העונה.

* סטנדרד ליאז' אישרה כי מכרה את אקסל ויטסל לבנפיקה. הקשר בן ה-22 חתם לחמש שנים בקבוצה הפורטוגלית. סכום ההעברה לא פורסם.

* אחרי 18 שנים בבונדסליגה בהן שיחק בוורדר ברמן, שאלקה 04 והמבורג, השוער פרנק רוסט הצטרף לניו יורק רד בולס, כך דווח בבילד. "אנחנו נרגשים שפרנק החליט להצטרף אלינו במהלך העונה", נרשם בהודעה שהוציא המועדון מהתפוח הגדול.

* מגנה של ליברפול בעונה החולפת, פול קונצ'סקי בן ה-30, נמכר ללסטר מליגת הצ'מפיונשיפ.

* החלוץ יוסף אל עראבי (24), ששיחק בקון הצרפתית והיה מבוקש על ידי גנואה, רומא, פיורנטינה ויובנטוס האיטלקיות וסביליה הספרדית, חתם בסופו של דבר באל הילאל לארבע שנים.

* טולוז הצרפתית החתימה את החלוץ עמנואל ריבייר בן ה-21.

פרנק רוסט שוער המבורג. רויטרס
עובר לניו יורק רד בולס. פרנק רוסט/רויטרס

שמועות

* עסקת העברתו של אלכסיס סאנצ'ס לברצלונה ממשיכה לקרום עור וגידים, כשנציגו של השחקן בספרד, נשיא מועדון גראנדה קיקה פינה, אמר: "אפשר כבר לומר שבעונה הבאה סאנצ'ז ישחק בספרד".

* ז'וזה מוריניו אמר שריאל מדריד צריכה "להחתים חלוץ אחד נוסף", וייתכן מאוד שהחלוץ הזה יהיה... עמנואל אדבאיור, שיועדף על פניהם של ניימאר הברזילאי וקון אגוארו הארגנטינאי, לאור העובדה שאדבאיור הושאל לריאל כבר בינואר.

* בגרמניה מדווחים כי ראול החליט לא להאריך את חוזהו בשאלקה 04, שפג בתום העונה הבאה. האם החלוץ הספרדי הענק מתכנן פרישה מהמשחק, או שמא לשוב לריאל מדריד לעונת פרישה?

* באיטליה מדווח כי גנואה החתימה את הקשר ההולנדי אוונדר סנו, שהפך לשחקן חופשי אחרי שחוזהו באייאקס פג. אגב, סנו עבר התקף לב במהלך משחק של המילואים של אייאקס בספטמבר 2010, והוא אף שקל פרישה מהמשחק.

* רומא ולואיס אנריקה נחושים להנחית בעיר הבירה האיטלקית את בויאן קרקיץ', והמועדון העלה את הצעתו על החלוץ הספרדי ממוצא סרבי של ברצלונה ל-12 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully