וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "תמיד האמנתי במעבר לקייזרסלאוטרן"

החלוץ הישראלי העניק ראיון לאתר הרשמי של השדים האדומים לאחר חתימתו: "היו"ר עשה הכל כדי להחתים אותי. אני מרוצה"

אחרי שבועות רבים של משא ומתן, שלל שמועות על פיצוץ בשיחות ומספר קבוצות שונות שחיכו בסבלנות בפינה, חתם סוף סוף אתמול (שני) איתי שכטר לארבע שנים בקייזרסלאוטרן. "הוקל לי, זה לא היה קל לא לדעת לאן המסע הזה ייקח אותי", אמר היום שכטר הנינוח בראיון רשמי ראשון מאז הצטרפותו לקבוצה הגרמנית. "תמיד האמנתי במעבר לקייזרסלאוטרן, שכרתי כאן דירה, קניתי אוטו וטלפון סלולרי ופתחתי חשבון בנק. חשבתי שככל שאגרום לעצמי להרגיש כאן יותר בבית, כך יהיה סיכוי טוב יותר שאישאר".

ואכן, השיטה הזאת עבדה. לאחר שהתאמן עם חבריו החדשים במשך מספר שבועות, חתם באופן רשמי שכטר על החוזה ונשמע מאושר. "החבר'ה קיבלו אותי מהרגע הראשון. התמיכה שלהם מאוד עזרה לי. לא רק כל הקבוצה עזרה, אלא גם ההנהלה. היו"ר סטפן קונץ עשה הכל כדי להשלים את החתימה, ואני מאוד מרוצה שהסבלנות השתלמה בסופו של דבר".

לאחר מכן התבקש שכטר לתאר את כישוריו ואמר: "זה קשה. אני יודע שמהירות היא אחד הצדדים החזקים שלי, ואני חושב שיש לי הבנה טקטית טובה של המשחק. חוץ מזה שיש לי עין לשערים, אבל אני לא אוהב לדבר על התכונות הטובות שלי".

השלב הבא היה לספר מה הוא יודע על הכדורגל הגרמני בכלל, ועל קייזרסלאוטרן בפרט. "בישראל המון אנשים מתעניינים בבונדסליגה. כולם רואים את המשחקים ויודעים מי מוליכה את הטבלה ואילו קבוצות מועמדות לירידה. כבר דיברתי עם אלמוג כהן. אני חושב שאני יודע כל מה שצריך על קייזרסלאוטרן. המאמן סטפן קונץ נתן לנו ספרון קטן עם כל המידע החשוב, גם באנגלית וגם בגרמנית".

לבסוף נשאל חלוץ הפועל תל אביב לשעבר על המטרות של הקבוצה בעונה הקרובה, ואמר: "לדבר על העפלה לאירופה יהיה פזיז. צריך לדאוג שנתחיל טוב את העונה וניקח נקודות. אחרי שנעשה את זה נוכל לדבר על מטרות גבוהות יותר. לסגל שלנו יש פוטנציאל להישאר בליגה ואני בטוח שעם התמיכה של הקהל המצוין שלנו נשיג את כל המטרות". בהמשך הערב אמור שכטר להיות מעורב במשחק האימון של קייזרסלאוטרן מול מץ הצרפתית.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully