וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר סטוק: "סיכמנו העברת קרלטון קול עם ווסטהאם"

החלוץ האנגלי בן ה-27 צפוי לעבור לפוטרס תמורת 6 מיליון ליש"ט, לאחר שיסכם את תנאיו. קואטס: "טוני פוליס מעריך אותו"

אחרי כמה ימים של דיווחים ושמועות, נראה שעסקת העברתו של קרלטון קול לסטוק סיטי על סף השלמה רשמית. החלוץ האנגלי בן ה-27, שנמצא עכשיו עם ווסטהאם במחנה אימונים בשוויץ, צפוי לעשות את הדרך למחזיקת גביע הליגה תמורת כ-6 מיליון ליש"ט, אבל מה שהתחדש היום (שלישי) הוא האישור הפומבי שנתן יו"ר הפוטרס פטר קואטס: "סיכמנו את העברת קרלטון קול עם ווסטהאם, העסקה סגורה. עכשיו אנחנו צריכים רק להגיע לסיכום עם קרלטון עצמו".

קול הצטרף לווסטהאם מצ'לסי ביולי 2006 וכבש 42 שערים ב-165 הופעות במדי הפטישים. אלא שבעונה האחרונה, תחת אברהם גרנט, הצליח החלוץ האנגלי לכבוש חמישה שערים בלבד וירד עם ווסטהאם לליגת המשנה מהמקום האחרון בפרמיירליג. על פי הדיווחים, הסכום אמור להיות מורכב מ-4 מיליון ליש"ט בטווח המיידי ו-2 נוספים בהתאם למספר ההופעות של קול בסטוק סיטי.

קואטס סיפר שזו לא הפעם הראשונה שסטוק מנסה לפתות את קול. "הוא סובל מפציעה, שתמיד הייתה לו, אבל זה סיכון שאנחנו מוכנים לקחת", הודה קואטס, "אבל הוא שחקן טוב וטוני פוליס (מנג'ר סטוק) תמיד אהב אותו. מנג'רים אוהבים שחקנים שונים, אבל טוני תמיד אהב את קרלטון קול. אני חושב שניסינו לרכוש אותו כבר שלוש פעמים בעבר ולא הצלחנו, אני שמח שעכשיו זה צפוי לקרות". קבוצה נוספת שחשקה בקול היא קווינס פארק ריינג'רס, שתיאלץ לחפש חלוץ אחר ככל הנראה.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

אז מה חדש בשוק ההעברות העולמי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully