וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "היינו זקוקים לקצת אהבה"

ליאונל מסי חגג את הניצחון של ארגנטינה. באטיסטה: "היום הוא הוכיח איזה שחקן גדול הוא". תאונת דרכים קלה למראדונה

בשעה טובה, זה הגיע. ארגנטינה גברה הלילה (שלישי) 0:3 על קוסטה ריקה החלשה, ואחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות - סוף סוף האוהדים יכלו לחייך קצת. סרחיו אגוארו כבש צמד, ליאונל מסי הוסיף שני בישולים, ואפילו המאמן סרחיו באטיסטה נראה מאושר.

"היינו חייבים לזכות מחדש בביטחון שלנו כקבוצה, להחזיר את הביטחון שלנו כשהכדור אצלנו ברגליים", אמר באטיסטה בסיום, אחרי שביצע לא מעט שינויים בהרכב. המאמן גם ידע למי מגיעות מירב המחמאות: "ליאונל יודע איך לצאת ממצבי הלחץ האלה, והיום הוא הוכיח על המגרש איזה שחקן מצוין הוא, עם משחק פשוט מצוין".

סרחיו אגוארו, שגם הפך לכובש המצטיין של הטורניר עם שלושה שערים, אמר: "האמת שזה אכן ניצחון משמעותי מאוד. מבחינתנו זה היה כמו משחק גמר, והצלחנו לנצח בו".

ליאונל מסי עצמו הודה ש"במצב שבו היינו, היינו זקוקים לאהבה. עכשיו מתחיל טורניר חדש מבחינתנו, ונרצה רק את הטוב ביותר עבור ארגנטינה".

באטיסטה יודע ש"במשחקים הקודמים לא הצלחנו להשתחרר מהלחץ והשחקנים לא הצליחו להראות היכולת שלהם, אבל הפעם הכל נראה הרבה יותר טוב, ואני מקווה שזה יעניק לנו ביטחון לקראת המשך הטורניר".

עכשיו ארגנטינה תביט למתרחש בבית ג' כדי לראות מי תהיה יריבתה ברבע הגמר. ארגנטינה תפגוש את הסגנית בבית, כשהאפשרויות הן צ'ילה, פרו או אורוגוואי. יהיה מעניין.

הסיפור המדובר לפני המשחק היה תאונת הדרכים בה היה מעורב שחקן העבר האגדי ומאמן הנבחרת לשעבר, דייגו מראדונה. האליל הארגנטינאי וחברתו התנגשו קלות באוטובוס ופונו רק לצורך בדיקות בבית החולים, לפני ששוחררו לביתם. "לא קרה כלום, מראדונה בסדר גמור", אמרו נציגיו".

אוהדי נבחרת ארגנטינה צופים במשחק קופה אמריקה. רויטרס
אולי עכשיו הלחץ ישתחרר? אוהדי ארגנטינה צופים במשחק ברחובות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully