וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הכסף בבקרה הופשר, קורנפיין מחפש רוכש

12.7.2011 / 7:07

1.3 מיליון השקלים של גאידמק המופקדים בבקרה הופשרו לצורך תשלום משכורות. היו"ר יוצא לשיחות עם קבוצת רכישה אפשרית

בשורות חיוביות לשחקני בית"ר ירושלים: בתוך כל אי הוודאות וחוסר הבהירות בנוגע לעתיד הקבוצה, צפויים היום (שלישי) שחקני הקבוצה לקבל חלק מהכסף שהמועדון חייב להם. מדובר במענקים עבור נקודות בחודש אפריל, אותם עדיין לא קיבלו, וכמו כן את משכורות חודש מאי המעוכבות גם הן למעלה מחודש.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הדבר התאפשר לאחר שבבקרת התקציבים ובהתאחדות לכדורגל אמרו לבית"ר כי במידה שתיעשה פנייה על ידי המועדון בבקשה להשתמש ב-1.3 מיליון שקל של ארקדי גאידמק המופקדים בבקרה לצורך תשלום משכורות - הבקרה תפשיר את הכסף והוא יהיה למעשה כסף חי עבור חובות לשחקנים. כאמור, אתמול קיבלו בבית"ר את האישור לכך וצפויים לשלם היום או מחר את משכורות השחקנים.

גורם בבקרה הודה כי "יום או יומיים אחרי הפרסום אצלכם, כבר התחילו בבית"ר לנסות להפשיר את הכסף, מה גם שהם הבינו ששחקנים ונציגיהם מודעים לכך ובודקים אפשרויות לתבוע את כספם".

למה הכסף של בית"ר בבקרת התקציבים לא מנוצל?

קורנפיין ממריא לחו"ל לשיחות עם קבוצת רכישה אפשרית

תפנית במצבה של בית"ר ירושלים? יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין ימריא הבוקר לאירופה למספר שיחות עם קבוצת אנשי עסקים אמריקאים שהביעו התעניינות ברכישת המועדון מידי ארקדי גאידמק. קורנפיין כבר הכריז, כידוע, כי מי שייקח את בית"ר יוכל לעשות זאת ללא תמורה, אך יחד עם זאת יצטרך לעמוד בהתחייבויות המועדון לעונה הבאה ויצטרך להזרים כעשרה מיליון שקל.

כזכור, בית"ר ירושלים הגישה לבקרת התקציבים תקציב לעונה הקרובה על סך 25 מיליון שקל, כאשר כרגע בידיה ישנן ערבויות ל-15 מיליון שקל בלבד, שאלו הן סך הכנסותיה. בימים האחרונים קורנפיין עובד על תוכנית הצלה במסגרתה יימכר חן עזריאל, שכרם של אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן יקוצץ, משכורתו של קורנפיין תידחה והוא יקבל את שכרו בעוד שנה, הקבוצה תיקח הלוואה ובנוסף יבוצעו עוד מספר קיצוצים במועדון. כאמור, האופציה של קבוצת הרכישה האמריקאית עשויה לטרוף את הקלפים ולסדר רוכש חדש למועדון.

מקורבי חן עזריאל: "אם חיפה רוצה, שתעלה את ההצעה"

היום צפויה בית"ר לקיים משחק אימון נגד מ.ס אשדוד במגרש האימונים של אשדוד. בבית"ר בסך הכל מרוצים מהעובדה שהשחקנים שומרים על רצינות ומשתדלים להתרכז באימונים ולא במה שמסביב, על אף שבמועדון מתחילים להרגיש שהאווירה ואי הוודאות מתחילים להגיע גם אליהם. חן עזריאל צפוי לשחק מחר עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully