וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר לחן עזריאל: ההצעה לא תשתנה

נשיא מכבי חיפה הבהיר כי לא ייענה לדרישות חדשות. מקורבי החלוץ: "אם הם רוצים, שיעלו את ההצעה. כרגע אין עסקה"

בית"ר ירושלים לוחצת על מכבי חיפה לסגור את עסקת העברתו של חן עזריאל כבר היום (שני), זאת מתוך ידיעה שהקבוצה לא תוכל להעמיד תקציב ללא הליך משפטי, אבל ממש לא בטוח שזה יקרה. כזכור, אתמול פורסם כי היו"ר איציק קורנפיין עשוי לוותר על חלק מדמי ההעברה של החלוץ כדי לקדם את העסקה. הסעיף המרכזי עליו חלוקות הדעות הוא בנוגע לאחוזי המכירה. עזריאל דורש 20 אחוז ממכירה עתידית שלו לאירופה וייתכן שבית"ר תוותר על אחוזי המכירה שהיא אמורה לקבל לטובת השחקן.

בפגישה בין דודו דהאן וחן עזריאל לאיציק קורנפיין, הסביר היו"ר לחלוץ שהוא חייב להימכר כדי להציל את בית"ר מהליך משפטי. דהאן אמר שביממה האחרונה גם הפועל תל אביב נכנסה לתמונה וממה שהוא הבין היא יכולה לרדת בשעות הקרובות מעסקת עומר דמארי וללכת על עזריאל. הסיכויים שבבית"ר ירושלים יסכימו למעבר של השחקן להפועל קלושים. מעבר לכך, דהאן צפוי להמריא לבלגיה ביום שלישי כשיש לו מספר הצעות לגבי החלוץ ובמקביל לכל זה השחקן עצמו בכלל לא ממהר לעזוב את בית"ר.

מצב העניינים אמור להיות מוכרע בין דהאן לראשי מכבי חיפה, אך כרגע לא נראה כי תהיה פגישה. יעקב שחר הבהיר לעזריאל כי לחיפה אין כל כוונה להיענות לדרישות הכספיות החדשות, ובמצב הקיים לא מוכן להיפגש עם נציגי החלוץ. בסביבתו של עזריאל הגיבו: "אם הם רוצים שיעלו את ההצעה, בסכומים האלה הוא לא ישחק במכבי חיפה. כרגע אין עסקה".

חיפה מוכנה לשלם לעזריאל שכר חודשי של כ-36 אלף שקל, אך השחקן דורש 50 אלף שקל והפער (כ-180 אלף דולר לארבע שנים) עשוי להתקזז אם בית"ר תפחית את דמי ההעברה. יש לקחת בחשבון גם את נושא העלויות, משום ששכרו של השחקן הוא במונחי נטו ויחד עם עלויות המעסיק ההוצאות גבוהות יותר. "שחר רוצה לעזור לבית"ר, אבל לא בכל מחיר", אמר אמש גורם במועדון.

דהאן אמר היום לוואלה! ספורט: "הייתה פגישה עניינית. מר קורנפיין הציג את משנתו ואנחנו את משנתנו. הבטחנו לקורנפיין שנמצה את המו"מ מול מכבי חיפה בתוך 24 שעות. אני מקווה שמר יעקב שחר, שיש לי אליו כבוד רב, יסיים את הסיפור הזה כבר בפגישה הקרובה. אם זה לא יקרה, נמשיך לשמור על כל הגורמים בעסקה".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

עדכון ראשון: 10:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully