וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתודה יוצאת לאליפות אירופה: "המטרה לחזור לדרג א'"

11.7.2011 / 21:02

גיא גודס ושחקניו יצאו לאליפות בסרייבו, ויתמודדו עם נבחרות איסלנד, בלגיה, בלארוס ובוסניה. הפסד לקדטים מול קרואטיה

אחרי שלל משחקי הכנה, תצא מחר (שלישי) נבחרת העתודה גברים בהדרכתם של גיא גודס ועוזרו הוד בן הרצל, לאליפות אירופה לדרג ב' שתתקיים בין ה-14 ל– 24 ליולי בסרייבו שבבוסניה הרצגובינה. סגל נבחרת העתודה מורכב מ-12 שחקנים היוצאים לאליפות אירופה: בר טימור, תום חבקין, נמרוד טישמן, ג'רמייה קריסברג, יונתן שטרקמן, גיא לביא, רם אליאספור, כרמל בוכמן, תומר בר אבן, לירז אריאלי, שון לבנובסקי ועוז בלייזר.

הנבחרת הישראלית תפתח את הופעותיה מול איסלנד, יום לאחר מכן תפגוש את בליגה, לאחר מכן תתמודד הנבחרת עם בלארוס ותסיים את הופעותיה בבית המוקדם עם משחק מול בוסניה הרצגובניה. שתי הנבחרות שיסיימו ראשונות מכל בית יעלו ל-8 האחרונות. מאמן הנבחרת, גיא גודס אמר לקראת האליפות: "עשינו עשרה משחקי אימון והמטרה היא ברורה- לחזור לדרג א' של אירופה. היריבות לעלייה הן בלגיה ובוסניה".

בתוך כך, נחלה הערב (שני) נבחרת הקדטים של ישראל הפסד 87:77 לנבחרת קרואטיה החזקה. ישראל היתה בתמונה לאורך כל המחצית הראשונה וירדה בפיגור נקודה בלבד, אך ברבע השלישי נקלעה למשבר קליעה של 4 דקות שלמות, מה שאיפשר לקרואטים לבצע את הבריחה אל הניצחון. יוחאי צוקרמן הוליך את קלעי הנבחרת עם 20 נקודות, נאור שרון קלע 17 ומסר 7 אסיסטים. "שיחקנו הערב מול נבחרת אירופאית ברמה גבוהה מאוד מדרג א'", אמר נתי כהן, מאמן הנבחרת "אנחנו יוצאים מהמשחק הזה עם תחושת סיפוק והרבה חומר למחשבה".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully