וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן שריקי חתם לשנתיים בגורניק זאבז'ה

11.7.2011 / 21:55

המושבה הישראלית בפולין מתרחבת: חלוץ מ.ס אשדוד חתם בקבוצה שסיימה אשתקד במקום השישי ומצטרף למליקסון וביטון

הנהירה ההמונית מליגת העל לאירופה נמשכת. חלוץ מ.ס אשדוד עידן שריקי חתם לשנתיים בגורניק זאבז'ה הפולנית באמצעות סוכנו גלעד קצב. כזכור, כבר אתמול (ראשון) המריא שריקי להתרשמות בקבוצה. החלוץ סיים בקיץ את חוזהו באשדוד והפך לשחקו חופשי, ולכן כמובן זאבז'ה לא תצטרך לשלם דמי ההעברה. הוא הפך לישראלי השלישי בפולין אחרי שחקני האלופה ויסלה קרקוב, מאור מליקסון ודודו ביטון, וייצא עם קבוצתו החדשה למחנה אימון בסלובניה ביום רביעי.

שריקי בן ה-29 שגדל באשדוד והושאל גם ליבנה וקרית עקרון כשחקן צעיר, רשם 177 הופעות ו-48 שערים בשמונה השנים בהן שיחק בקבוצה הבוגרת של מ.ס אשדוד. בעונה שעברה רשם 30 הופעות בליגת העל והבקיע שלושה שערים. בחלון ההעברות האחרון, היה קרוב החלוץ לעבור להפועל תל אביב או לבני יהודה, אך בסופו של דבר המגעים עם הקבוצות לא צלחו.

גורניק זאבז'ה נחשבת לאחת מהקבוצות הגדולות בפולין. היא זכתה ב-14 אליפויות (האחרונה ב-1988) וב-5 גביעים (האחרון ב-1972). הישג השיא של הקבוצה באירופה הגיע בשנת 1970, אז טיפסה הקבוצה כל הדרך לגמר גביע המחזיקות, והפסידה למנצ'סטר סיטי 2:1. בעונה שעברה סיימה במקום השישי. הסגל מורכב רובו ככולו משחקנים פולנים ושריקי יהיה בסך הכל הזר השלישי בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully