וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש ושפר ישחקו יחדיו בטורניר הסטריטבול בירושלים

הטורניר שנכנס לשנתו ה-15 ויחל ביום שלישי, יפגיש את שני כוכבי העבר במשחק ראווה שיתקיים ביום חמישי בעיר הבירה

טורניר הסטריטבול הותיק מירושלים, הנכנס השנה לשנתו ה-15 ברציפות, ייצא מחר (שלישי) לדרך בעיר הבירה, ויימשך שלושה ימים, עד יום חמישי, ברחבת כיכר ספרא שבעיר. גם השנה תקיים עיריית ירושלים משחקי ראוה חגיגיים בהשתתפות כוכבים מובילים של הכדורסל הישראלי, כשבשלישי ייפתחו האירועים עם טורניר הנוער. ביום רביעי תתקיים אליפות צה"ל בכדורסל רחוב, בה ישתפו לא פחות מ-30 יחידות מרחבי הארץ ביניהן גולני, הצנחנים, הנח"ל, מג"ב ועוד.

בנוסף לתחרויות יתקיים ביום חמישי טורניר תקשורת חגיגי בהשתתפות עיתון הארץ, ערוץ 2, ערוץ 10, רשות השידור, גל"צ, ידיעות אחרונות, one , וואלה, רדיו ירושלים, עיתון העיר כל העיר, זמן ירושלים, ידיעות ירושלים, נענע 10, AP ועוד. בהמשך הערב תעלה נבחרת הכוכבים בראשות עודד קטש ודורון שפר, שתשחק למען עמותת "עלה" שפועלת למען ילדים הסובלים מפגיעות פסיכו-מוטריות קשות, בצירוף שחקני נבחרת ישראל המתכוננת לאליפות אירופה ביניהם אלישי כדיר, אורי קוקיה, יובל נעימי, ועוד. מולם תתמודד נבחרת כוכבי הבידור הישראלי בראשותו של ג'קי מנחם.

עודד קטש עצמו אמר לקראת המשחק: "אנו רואים במשחק למען ילדי "עלה" זכות גדולה שנפלה בחלקנו. אין דבר יותר משמח ומרגש מנתינה למען ילדים ואנו עושים את זה מכל הלב. המשחק מהווה נדבך נוסף מהפעילות הענפה והמבורכת של הפועל ירושלים למען הקהילה". על האיחוד עם חברו למכבי תל אביב לשעבר, אמר קטש: "לשתף פעולה עם דורון שפר על המגרש זאת הייתה תמיד חוויה גדולה וכך גם יהיה בסטריטבול של ירושלים. זאת הרגשה מיוחדת ואני בהחלט מחכה לה".

גם דורון שפר נשמע נרגש: "אנו יותר משמחים לבוא ולהירתם למען ילדי "עלה". אנו מגיעים לתרום את חלקנו הקט למען רווחת הילדים המקסימים הללו ולהעלאת המודעות לעמותה. על הדרך יהיה כיף לחזור ולשתף פעולה ולו למשחק אחד עם עודד קטש. זה ממש יהיה לחדש ימינו כקדם. זאת הרגשה כיפית ואנו מגיעים עם חיוך גדול להביא הרבה אושר ונחת".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully