וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: ישראל מדורגת לקראת הגרלת הפלייאוף

הנבחרת לא תפגוש את שוויץ ופדרר ונמנעה ממפגש עם אוסטריה ומלצר. יריבות אפשריות: אוסטרליה, איטליה וברזיל

נבחרת ישראל השלימה את העבודה שלה בבית מספר אחת כבר בתחילת השנה ונמנעה מהתמודדות בסוף השבוע האחרון, כשכל הנבחרות בשלב המקביל שיחקו. היום (שני) נקבעו הנבחרות המדורגות בשלב הפלייאוף על העלייה לבית העליון. ההגרלה תיערך ביום רביעי בלונדון ב-12:00 שעון ישראל.

ישראל, שירדה בדירוג הכללי מקום אחד ל-10 בעולם, נכללת כמובן בין המדורגות. העובדה הזו מונעת מדודי סלע, אמיר ויינטרוב, אנדי רם ויוני ארליך מפגש אפשרי עם נבחרות חזקות כמו אוסטריה של יורגן מלצר, שהדיחה את ישראל בהיכל הספורט ביד אליהו לפני שנה, צ'כיה ורוסיה המצוינות, קרואטיה, הודו, צ'ילה וכמובן שוויץ ורוג'ר פדרר, שלא יפגשו את ישראל.

הנבחרת יכולה לפגוש אחת מבין שמונה הנבחרות הלא מדורגות. כזכור, בגביע דייויס הביתיות נקבעת לפי מקום אירוח ההתמודדות הקודמת, כשהנבחרת ששיחקה בחוץ בפעם שעברה מארחת. במקרה ששתי הנבחרות לא נפגשו בעבר, נערכת הגרלה על הביתיות. בין הנבחרות הלא מדורגות נמצאת אוסטרליה (לא פגשה את ישראל מעולם) של ברנר טומיץ' הצעיר, שביצע את הישג חייו בווימבלדון כשהגיע לרבע הגמר אבל הפסיד לסלע בטורניר נוטינגהאם, כשגם לייטון יואיט הוותיק אמור לשחק. נבחרת נוספת שיהיה מסוכן לפגוש היא בלגיה בחוץ, כשהשחקנים שיובילו את הנבחרת הזו הם שאבייר מאליס (40 בעולם), אוליבייה רוחוס (73) וסטיב דארסיס (95).

נבחרת נוספת שישראל עשויה לפגוש היא ברזיל, מולה ישראל נפגשה ב-1957 בקנדה. את הברזילאים מוביל תומאס בלושי המצוין (34) וריקרדו מלו (86). גם קנדה בין המועמדות האפשריות, כשאותה מוביל כמובן מילוש ראוניץ' (27), שפרץ לאחרונה, ופרנק דנצ'ביץ' (161). יריבה אפשרית נוספת היא איטליה, אותה ישראל תפגוש בחוץ.

לאיטלקים יש ארבעה שחקנים ה-51 הראשונים בעולם: אנדראס ספי (37), פאביו פוניני (39), פוטיטו סטראץ' (51) ופיליפו וולנדרי (87). גם יפן יכולה לארח את ישראל כשלה יש כמובן את קיי נישיקורי (50) וטצומה איטו (110). הנבחרת של אייל רן יכולה לצאת גם לרומניה, שם תיתקל בעיקר בוויקטור האנסקו (64), אך גם אדריאן אונגור (155). גם דרום אפריקה עשויה לארח את ישראל ולהציג מולה בעיקר את קווין אנדרסון בעל חבטות ההגשה האימתניות (35) ואת איזק ואן דר מרווה (123).

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully