וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של קובי בריאנט יאמן ב-WNBA

ג'ו בריאנט מונה למאמן לוס אנג'לס ספרקס, אותה כבר אימן בין השנים 2005 ו-2007. דיווח: שאקיל ישמש כפרשן ברשת TNT?

בזמן שקובי בריאנט שוקל, על פי דיווחים, לנדוד לאירופה בעונה הבאה, יש אדם אחר במשפחתו שכבר דאג לפרנסה למשך עונת 2011/12. אביו של קובי, ג'ו "ג'ליבין" בריאנט מונה היום (שני) למאמן לוס אנג'לס ספרקס מליגת ה-WNBA, לאחר שהמאמנת הקודמת ג'ניפר גילום שילמה את המחיר על חמישה הפסדים רצופים ופתיחת עונה מאכזבת למדי.

ג'ליבין (56, 2.06 מ') היה שחקן מקצועני מ-1975 עד 1991, כאשר את חציה השני של קריירת המשחק שלו העביר באיטליה. לאחר שפרש החל לשמש כמאמן נשים בקולג'ים, וב-2005 ועד 2007 שימש כמאמן ראשי בשורות הספרקס והוביל את הקבוצה לפלייאוף. כעת בריאנט האב משלים מעגל, זאת לאחר שהספיק לאמן גם בליגה היפנית והאיטלקית מאז עזב את לוס אנג'לס.

"נהניתי לאמן עם ג'ניפר, אבל זה אף פעם לא קל להחליף חברה ועמיתה מכובדת", אמר בריאנט. "מה שהכי חשוב זה שהסגל שלנו לא השתנה. יש לנו את השילוב הנכון של שחקניות כדי ליצור קבוצת WNBA מוצלחת".

* האם שאקיל אוניל מצא את ייעודו החדש בחיים? התקשורת האמריקאית מדווחת היום כי שחקן העבר האגדי הסכים להצטרף לרשת TNT, וישמש כפרשן NBA בצוותא עם צ'ארלס בארקלי, קני סמית' וארני ג'ונסון. דובר TNT מיהר להכחיש וטען כי "עדיין לא החלטנו שום דבר", ולנו לא נותר לקוות ששיתוף הפעולה המרתק בין שאק ובארקלי אכן ייצא לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully