וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוקאן אינלר הוצג בנאפולי, בתחפושת של אריה

הקשר השוויצרי נרכש מאודינזה תמורת 12 מיליון יורו ונחשף בטקס מפתיע: "אני רוצה לזכות בתארים". צפו בהצגה

«iframe width="440" height="349" src="https://www.youtube.com/embed/1GQA7Iot0QY" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

אחת העסקאות הגדולות של הקיץ באיטליה הושלמה היום (שני) בשאגה גדולה. נאפולי, שסיימה את העונה בסריה A במקום השלישי והבטיחה את חזרתה לליגת האלופות אחרי 20 שנה, הציגה את הרכש החדש שלה גוקאן אינלר בצורה מיוחדת למדי.

הנשיא אורליו דה לורניס הזמין לטקס הצגת מדי הקבוצה החדשים, שנערך במהלך שייט על יאכטה, אדם הלבוש בחולצת המשחק של נאפולי (מספר 88) ועוטה מסכת אריה. כאשר הנשיא ביקש ממנו להסיר את המסכה, הופתעו כולם לגלות כי מדובר באינלר השוויצרי, שנרכש תמורת 12 מיליון יורו מאודינזה וחתם לחמש שנים.

לתקשורת אמר אינלר בן ה-27: "מה שחשוב לי כרגע זו רק נאפולי. כל משחק יהיה חשוב כי אנחנו נתחרה בליגת האלופות, בליגה ובגביע. החלטתי להצטרף כבר לפני זמן מה, ועכשיו אני מוכן לפתוח פרק חדש בחיי ולתת את כולי. אני רוצה לזכות בתארים עבור האוהדים האלה".

אינלר, אחד הקשרים האחוריים הטובים בליגה האיטלקית בשנתיים האחרונות, הגיע לאודינזה ב-2007 מבאזל והפך לשחקן מפתח בקבוצה. בארבע שנים הוא הבקיע שישה שערים (שלושה בעונה האחרונה) ובמקביל כיכב בנבחרת שוויץ, שם אף כיהן כקפטן בשנה האחרונה. באפריל כבש השחקן שער בסן פאולו במדי אודינזה, אבל לא חגג מול אוהדי נאפולי. כנראה הוא ידע להיכן יעבור בקיץ.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

גוקאן אינלר שחקנה החדש של נאפולי מחופש לאריה, לצד הנשיא אורליו דה לורנטיס. Franco Castano, AP
הצגה בלתי שגרתית. אינלר המחופש לצד דה לורנטיס/AP, Franco Castano

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully