וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננאד מרינקוביץ': "בני יהודה יכולה להגיע לשלב הבתים"

11.7.2011 / 16:06

הקשר הסרבי מרגיש בבית ומרוצה משיתוף הפעולה עם יוסי אבוקסיס: "רואים שהוא מאמן מעולה". לאון הספרדי ישוחרר

בני יהודה תסיים הערב (שני) את מחנה האימון המקוצר בסביליה שבספרד ומחר תמריא לאנדורה, לקראת המשחק ביום חמישי במסגרת הסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופאית נגד סנט ג'וליה המקומית. הנבחן הספרדי, איסמעאל רנחל לאון, לא הצליח להרשים את הצוות המקצועי ומחר הוא ישוחרר. עד כה לא צירפו הזהובים שחקני חיזוק חדשים, כאשר עם שובה של הקבוצה ארצה, עשויים להגיע זרים נוספים למבחנים, ככל הנראה לחלק הקדמי.

אחד הזרים שכן הצליח להשתלב בקבוצה הוא הקשר הסרבי ננאד מרינקוביץ', שהגיע לשכונה בחודש ינואר וחתם על חוזה לשלוש עונות. בראיון נרחב לאתר הרשמי של המועדון אמר מרינקוביץ': "אני מרגיש ממש טוב בבני יהודה, יש לי משפחה מאוד גדולה פה. אני לא האמנתי שזה יכול להיות, אבל באמת יש לי משפחה מיוחדת וגדולה בבני יהודה. אני שמח להיות פה".

בעונה שעברה לקח לסרבי זמן להיכנס לעניינים אולם במחנה הנוכחי מספרים שחקנים בקבוצה שמרינקוביץ' נראה משוחרר מאוד ונראה כי השתלב היטב בתוך הקבוצה: "הגעתי לבני יהודה ולא ידעתי כל כך הרבה על האנשים, הקבוצה והמדינה. אבל חשוב לי להדגיש דבר אחד, בני יהודה זה כמו משפחה, כולם דאגו לי וכולם דיברו איתי ותמיד בדקו שלא חסר לי דבר. עכשיו זה נדמה לי ולכולם במועדון שאנחנו כולנו משחקים כבר ארבע או חמש שנים ביחד, המחנה מדהים ויש לנו תנאים מעולים להתאמן, ליהנות ולהצליח. הגענו לכאן למספר מצומצם של ימים ואנחנו ביום שלישי נצא לאנדורה לקראת המשחק".

מרינקוביץ' נשאל על ההבדלים בין מחנות האימון שעבר באירופה לבין זה שהוא עובר עם הזהובים: "אין הבדל מהותי בין ישראל לאירופה. האימונים עצמם ממש דומים וההבדלים שישנם נובעים רק מהשוני בין המאמנים השונים. מעבר לזה באירופה מקובל לצאת לשני מחנות אימון של עשרה ימים כל אחד בתחילת השנה ובמהלכה".

על מאמנה החדש של הזהובים, יוסי אבוקסיס, אמר מרינקוביץ': "יוסי הוא איש מאוד נחמד. כולם סיפרו לי שהוא היה שחקן מצוין ואני רואה שהוא מאמן מעולה. הוא מדבר איתי המון ויש לו המון סבלנות אלינו. אני בטוח שעם הזמן כולנו נראה שיש לנו מאמן מצוין. זאת העונה הראשונה שלו בתפקיד ואנחנו צריכים לתת לו את הזמן ולעזור לו להצליח. ממש לא רואים שזו עונה ראשונה שלו כמאמן. זה נראה כאילו יוסי כבר שנים משמש כמאמן ראשי בקבוצה מובילה. הוא מאמן מעולה ובחור טוב".

בהתייחסו לעמדה המועדפת עליו במגרש הוסיף הסרבי הצעיר: "בשבילי זה לא משנה, זה ממש אותו הדבר. אם המאמן יגיד לי להיות השוער שלו, אני אעמוד בשער. אני אתן הכול למען הקבוצה. בגדול גם אני מעדיף לשחק כחלוץ ליד הרחבה, אבל באמת שזה לא מעניין אותי, העיקר לשחק. בכל מקום שהמאמן ירצה אותי אני אתן את כולי. אני משחק בשביל הקבוצה ולא בשבילי. איפה שהמאמן ירצה אותי שם אני אשחק".

בני יהודה משחקת במוקדמות הליגה האירופית זו העונה השלישית ברציפות ומרינקוביץ' מאמין שאפשר לעשות העונה קפיצת מדרגה נוספת: "יש לנו קבוצה טובה ואנחנו חייבים לשנות את הגישה שלנו בעיקר בתחום המנטאלי, אסור לנו להפסיד שוב לקבוצות חלשות מאיתנו כמו שהפסדנו להפועל פתח תקווה. השינוי המנטאלי הוא החשוב ביותר. יש לנו קבוצה טובה יותר ואנחנו פיבורטים בקבוצה, אבל עלינו לבוא ולתת את הכל בשביל לנצח את המשחק. נבוא לשחק חזק ולנצח".

על השאלה האם בני יהודה יכולה להגיע לשלב הבתים העונה השיב: "אני חושב שכן. יש לנו קבוצה טובה מאוד, אבל אנחנו נצטרך גם קצת מזל בהגרלה. אני רוצה לומר לאוהדים שאני אוהב את האוהדים של בני יהודה ולומר להם שאנחנו עובדים קשה למענם ואין להם מה לדאוג. אנחנו נעשה את הכל בשביל להצליח ואני בטוח שתהיה לנו עונה טובה מאוד".

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully