וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "מכירים את נקודות התורפה של בוראץ”

11.7.2011 / 10:25

שחקני האלופה מתכוננים למשחק במוקדמות ליגת האלופות ומשוכנעים: "יודעים מה צריך לעשות". דוידוביץ' צפוי לפתוח

מכבי חיפה תקיים מחר (שלישי, 17:00) בקריית אליעזר מסיבת עיתונאים, וכעבור שעה תקיים בכפר גלים את האימון המסכם שלה לקראת המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות מול בוראץ הבוסנית. לאחר אימון הירוקים תקיים בוראץ מסיבת עיתונאים ואת האימון המסכם בקריית אליעזר. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "אנחנו עדיין לא חושבים על הבתים, צריך לעבור שלושה שלבים בדרך. אנחנו מכירים את נקודות התורפה של הבוסנים ויודעים מה צריך לנטרל כדי להצליח".

השוער ניר דוידוביץ' ערך אתמול אימון מלא וההערכה היא שיפתח מול בוראץ ביום רביעי. יחד עם זאת, השוער נמצא במעקב והיום, באימון הערב, יתברר סופית האם יפתח בין הקורות. הבלם שי מימון שחזר להתאמן מוקדם מהצפוי לא יהיה כנראה בסגל, אבל עשוי להיות כשיר לגומלין. בינתיים הבלם נשאר במכבי חיפה, אך בקרוב ייתכן שישוחח עם אלישע לוי. המאמן אמור לתרגל היום לראשונה את ההרכב, כשההתלבטות העיקרית שלו היא לגבי הקישור האחורי. ההערכה היא שסיידו יאיא יפתח בסופו של דבר.

לוי ממשיך לחפש חלוץ זר במקום ולדימיר דבאלישווילי, כשרשימת המועמדים עדיין לא השתנתה. השער שכבש בקופה אמריקה חלוץ נבחרת קוסטה ריקה ג'ואל קמפבל, וההד התקשורתי סביבו, עשוי להאמיר בקרוב את מחירו, וייתכן שחיפה תפנה אליו בקרוב לפני שקבוצה גדולה באירופה תחטוף אותו.

אתמול נערכה בסניף "הונדה" בחיפה הגרלה בין רוכשי המכוניות, שבסיומה קיבל אחד הרוכשים טיסה ואירוח עם מכבי חיפה למשחק בבוראץ. שחקן העבר רפי אוסמו שאחראי על אחת מחטיבות הרכב בחברה המאמצת ערך את ההגרלה. גוסטבו בוקולי אמר: "אנחנו מוכנים לקראת המשחק. ראינו וידאו של הבוסנים ואנחנו מודעים לחשיבות שלו. אני מאמין שנוכל לנצח בבית. יש לנו את כל הכלים לנצח".

עסקת חן עזריאל מתקדמת בצעדים קטנים

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully