וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 11.7

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* אחת הסוגיות הארוכות של הקיץ באה לסופה. ארסנל הוציאה הודעה כי חלוץ ליל ז'רביניו חתם בקבוצה. על פי דיווחים, השחקן מחוף השנהב חתם בצפון לונדון לארבע עונות.

* גוקאן אינלר, 27, קשרה של אודינזה בארבע השנים האחרונות, נרכש על ידי נאפולי תמורת 12 מיליון יורו, חתם לחמש שנים בפרטנופי והוצג בטקס מיוחד.

* ג'ונתן וודגייט, הבלם מוכה הפציעות בן ה-31, חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בסטוק לאחר ששוחרר מטוטנהאם.

* טוטנהאם החתימה את הקשר ההתקפי הספרדי כריסטיאן סבאיוס (18), שגדל במחלקת הנוער של ברצלונה. סבאיוס, שנבחן בעבר גם בצ'לסי, הרשים את הצוות המקצועי של התרנגולים: "הוא יכול לממש את הפוטנציאל ולשחק ברמות הגבוהות", אמר המנהל הטכני טים שרווד.

* החלוץ האנגלי הוותיק רובי פאולר עזב את פרת' גלורי האוסטרלית וחתם לעונה במואנג תונג התאילנדית, שם ירוויח כ-660 אלף דולר.

* לוריין צירפה את המגן הארגנטינאי לוקאס מארקה (28) שסיים את חוזהו באינדפנדיינטה. מארקה יחליף בעמדת המגן השמאלי את ז'רמי מורל שעבר למארסיי.

* קחישו דיחאסווה, קשר נבחרת דרום אפריקה, עבר רשמית לקריסטל פאלאס, בשורותיה שיחק כמושאל מפולהאם בעונה שעברה. גם מייקל ג'דינאק האוסטרלי חתם בפאלאס לשלוש שנים.

* טקאיוקי מורימוטו, החלוץ היפני של קטאניה, הצטרף לעולה החדשה נובארה.

* לי בוייר עבר בהעברה חופשית מבירמינגהאם לאיפסוויץ'.

ג'פרן שחקן ברצלונה. רויטרס
שחקן מבוקש. ג'פרן/רויטרס

שמועות

* סקוט פארקר צפוי לעזוב את ווסטהאם בקרוב. 'דיילי מייל' מדווח כי טוטנהאם ואסטון וילה מציעות כ-7 מיליון ליש"ט תמורת הקשר בן ה-30, שמעוניין למצוא קבוצה בפרמיירליג לפני יורו 2012.

* 'גאזטה דלו ספורט' טוען כי נציגי יובנטוס ימריאו לספרד במטרה להשלים את עסקת ג'וזפה רוסי. הכוונה היא לסיים את רכישתו מוויאריאל עד יום חמישי, תמורת 25 מיליון יורו. הספרדים כרגע דורשים 25 מיליון.

* אחרי שהבין שסמיר נאסרי בדרך למנצ'סטר סיטי, החליט אלכס פרגוסון להתמקד בווסלי סניידר ההולנדי, כאשר נשקל גם טרייד בו יעבור נאני לאינטר.

* מלאגה, שבונה פרויקט יומרני לקראת העונה החדשה, זנחה את אפשרות צירופו של סניידר ומעוניינת לרכוש את דייגו הברזילאי ששייך לוולפסבורג.

* סביליה מעוניינת בקשרה הצעיר של ברצלונה, ג'פרן. על פי דיווח ב'ספורט' הקטלאני, גם ולנסיה ואתלטיקו מדריד בתמונה, אבל סביליה היא הרצינית ביותר.

* באנגליה מדווחים שאנדרה וילאש בואש מתכוון לצרף את ז'ואאו מוטיניו, קשרה המצוין של פורטו, כמחליפו של מייקל אסיין הפצוע.

* סוכנו של מישל באסטוס, קשרה של ליון, טוען: "יובנטוס עוקבת אחריו, אבל יש עוד שתי קבוצות שכבר ביררו איתי פרטים".

* אדן הזארד, אחד המלפפונים המבוקשים באירופה, הודיע כי הוא מתכוון להישאר עונה נוספת בליל.

* לאציו מנסה למכור את החלוץ סרג'יו פלוקארי, שכרגע נמצא על הכוונת של נאפולי, פארמה ואודינזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully