וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיז'ון תומפסון מתקרב להפועל ירושלים

10.7.2011 / 21:24

הפערים בין הצדדים עומדים על 50 אלף דולר, אך בקבוצה מודאגים מברכו של השחקן. גם יובל נעימי בדרך לעונה נוספת

משא ומתם מתקיים בין דיז'ון תומפסון להפועל ירושלים, ולוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה תציע לשחקן סכום של כ-400 אלף דולר לשנתיים, בעוד הסכום אותו דורש השחקן הוא 450 אלף דולר לשנתיים. מדובר בפערים שאינם משמעותיים, ועל כן ישנם סיכויים טובים שתומפסון ישחק במלחה גם בעונה הבאה.

עם זאת, יש לציין כי בירושלים עדיין מתלבטים בשל הפציעה בברך ממנה סבל הפורוורד. במקביל, סיכויים גבוהים כי יובל נעימי יצטרף עוד השבוע. המאמן עודד קטש מעוניין מאוד בשירותיו של השחקן ובקבוצה מאמינים כי נעימי יחתום על חוזה וימשיך לשנתיים נוספות במדים האדומים.

הפועל ירושלים עלתה אוטומטית לשלב הבתים ביורוקאפ

בירושלים מעוניינים גם ביוגב אוחיון, אולם האחרון ממתין להתפתחויות במכבי תל אביב ואף דורש 180 אלף לעונה, סכום שבירושלים לא ישלמו עבורו. אם אוחיון לא יצטרף, מי שעשוי לשחק בתפקידו הוא גוני יזרעאלי.

גם עם מאט ג'אנינג, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, מתקיים משא ומתן במטרה להחתימו לשלוש שנים ובירושלים מקווים כי יצליחו לשכנעו לצטרף לשורותיה. "מדובר בשחקן עם פוטנציאל אדיר ואנחנו מאוד רוצים להחתימו", אמר גורם בקבוצה. עם זאת, יש לציין כי על פי דיווחים באיטליה, ג'אנינג עשוי לחתום בקבוצת קסאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully