וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים עדיין מתלבטת לגבי ג'סטין וויליאמס

18.1.2011 / 21:56

הסנטר בן ה-26 הביע נכונות להגיע למלחה, בירושלים עדיין לא קיבלו החלטה בעניינו. גם הגארד מאט ג'אנינג (22) מועמד

ג'סטין וויליאמס הביע את נכונותו להצטרף מיידית להפועל ירושלים, אך הקבוצה עדיין לא קיבלה החלטה בעניינו. הסנטר האמריקאי הוא המועמד המוביל להגיע לקבוצה של עודד קטש בעקבות פציעתו של בריאן רנדל, אך בירושלים עדיין מתלבטים האם להחתימו, וההחלטה צפויה להתקבל מחר (רביעי).

וויליאמס בן ה-26, 2.08 מטר, שיחק במכללת וויומינג ולא נבחר בדראפט 2006. יחד עם זאת, הוא שיחק 48 משחקים במדי סקרמנטו קינגס ב-2006/7 ו-2007/8 ולאחר מכן שותף במשחק אחד ביוסטון רוקטס. אסקרביץ', 31, 2.07 מטר, שיחק בעבר בדינמו סנט פטרסבורג, דינמו מוסקבה האזורית ורומא ואת העונה הנוכחית פתח במארוסי היוונית.

במקביל לחיפושיה אחר שני שחקנים בעמדות הפנים שיחזקו את הקבוצה, נראה שבהפועל ירושלים חושבים צעד קדימה. לוואלה! ספורט נודע כי הירושלמים בודקים את מועמדותו של הגארד מאט ג'אנינג. עוד נודע כי אם המועדון הירושלמי אכן יחליט להחתימו יהיה זה על חוזה ארוך טווח.

ג'אנינג , קומבו גארד בן 22 (1.93 מ' ), שוחרר לפני חודשיים מפיניקס סאנס. השחקן, בוגר מכללת נורת'איסטרן, נחשב לאחד הקלעים הטובים בתולדות המכללה.

לאחר שלא נבחר בדראפט, במהלך הקיץ ניסה ג'אנינג את מזלו בליגת הקיץ במדי בוסטון סלטיקס ובמדי הפיניקס סאנס, שם השיג ממוצעים של 12.6 נקודות ו- 5.8 ריבאונדים. היכולת בליגת הקיץ זיכתה אותו בחוזה עם הפיניקס סאנס, אך לאחר שלושה חודשים בקבוצה הוא שוחרר. הוא שיחק שבעה משחקים במדי הסאנס, במהלכם קלע 5.6 נקודות ב-17 דקות בממוצע.

משם נדד הגארד לקבוצת הרד קלאוס מליגת הפיתוח, בה הוא מציג ממוצעים של 8.9 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים. בארבע שנותיו במכללה שיחק יותר משלושים דקות בממוצע למשחק, כשבשנתו האחרונה הציג הגארד ממוצעים של 15.4 נק', 3.1 אססיסטים ו-3.9 ריבאונדים למשחק.

עדכון ראשון: 9:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully