וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: ספרד הדיחה את ארה"ב

דויד פרר גבר על מרדי פיש במשחק נהדר, ספרד השלימה 1:3 על ארה"ב. בחצי הגמר ספרד מול צרפת, סרביה נגד ארגנטינה

תמונת חצאי הגמר בגביע דייויס התבהרה אתמול (ראשון), כשספרד השלימה ניצחון 1:3 על ארה"ב במפגש איכותי ומעניין. דויד פרר גבר 5:7, 6:7, 7:6, 6:7 על מרדי פיש, במשחק שנמשך למעלה מארבע שעות והטריף את הקהל באוסטין טקסס, והבטיח את הניצחון לספרדים הצוהלים. במשחק החמישי, שאמור היה להיערך לפרוטוקול בלבד, בוטל.

ביום הראשון למשחקים פיש ורודיק הפסידו לפליסיאנו לופז ופרר, האחים בריאן צימקו ל-2:1 עבור הנבחרת של ג'ים קורייר (שמשום מה לבוש בחליפה), אבל אתמול, כאמור, פרר סגר את הסיפור.

"לנצח את רודיק, פיש והאחים בריאן, כאן בארה"ב, זה הישג אדיר מבחינתנו", אמר קפטן ספרד אלברט קוסטה, "מעולם לא ניצחנו כאן, ומבחינתנו זה היסטוריה". ספרד, שזכתה ארבע פעמים בגביע דייויס (2000, 2004, 2008 ו-2009) תארח את צרפת בחצי הגמר בספטמבר.

ארגנטינה וצרפת הבטיחו את עלייתן לארבע הגדולות כבר בשבת, ואתמול הצטרפה אליהן גם האלופה סרביה. כזכור, נובאק דג'וקוביץ' וננאד זימוניץ' הפסידו בשבת לאספלין ולינדשטאט במשחק הזוגות בהלשמטד שבשבדיה. במצב של 1:2 לסרבים, ינקו טיפסרביץ' התייצב למשחק הרביעי במפגש והבטיח את ניצחונה של סרביה, אחרי שגבר על מיכאל ריידרשטדט המקומי 2:6, 5:7, 3:6.

במשחק החמישי שהיה חסר חשיבות נהנה ויקטור טרויצקי מפרישתו של רוברט לינדשטאט במצב של 1:1 במערכות, והמפגש הסתיים בניצחונה של סרביה 1:4.
הסרבים יארחו את ארגנטינה בחצי הגמר שיתקיים ב-16 לספטמבר וזה יהיה המפגש הראשון בין שתי מעצמות הטניס במסגרת גביע דייויס. הארגנטינאים גברו ברבע הגמר על קזחסטן 0:5.

נבחרת הדייויס של צרפת שהבטיחה כבר אתמול את עלייתה לחצי הגמר אחרי שהובילה 0:3 על גרמניה, השלימה ניצחון 1:4 במפגש שהתקיים בשטוטגארט. פיליפ פצשנר פתח את היום בניצחון 3:6, 4:6 על מיכאל לודרה והשיג נקודה של כבוד עבור הגרמנים, אלא שבמשחק החמישי והאחרון גבר ג'ו ווילפריד צונגה על פיליפ קולשרייבר 6:7, 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully