וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדטים: ניצחון לנבחרת על מקדוניה 59:89

10.7.2011 / 23:20

שחקניו של נתי כהן ניצחו במשחק ההכנה הראשון לקראת אליפות אירופה. נבחרת העתודה נשים נכנעה 61:58 לצ'כיה

נבחרת הקדטים ניצחה היום (ראשון) את הנבחרת המקבילה של מקדוניה בתוצאה 59:89 בטורניר הכנה שמתקיים במקדוניה.

מאמן הנבחרת נתי כהן אמר בסיום: "פתחנו את המשחק מצוין בצד ההגנתי והובלנו 0:9. לאחר מכן המקדונים השוו את התוצאה ואף עלו לשתי נקודות הפרש. ברבע השני התחלנו להגדיל את הפער עד הרבע השלישי שבו הוכרע המשחק. אנחנו שמחים על הניצחון, אך ברור לנו שזו רק ההתחלה. הדרך עוד ארוכה והמטרות שלנו הן באליפות אירופה לשם אנו מכוונים ולשם אנו צריכים להגיע בשיאנו".

לישראל קלעו: נאור שרון 19 נקודות, 6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, אלי שיבטון 18 נקודות ו-6 ריבאונדים, רועי איילון 9 נקודות ו-6 ריבאונדים, יוחאי צוקרמן 9 נקודות, רגב זנזורי 8 נקודות ו-4 אסיסטים, אליאס סרור 6 נקודות, אור קהל 5 נקודות, דניאל ראיין 5 נקודות, יוני דוד 4 נקודות, איתי שגב 3 נקודות ואלון ניניו 3 נקודות. כמו כן גם סטסי קאופמן שיחק. הקדטים ישתתפו באליפות אירופה דרג ב', שתתקיים במקדוניה בין ה-26 ביולי ל-8 באוגוסט.

הפסד ראשון לנבחרת העתודה נשים מול צ'כיה

נבחרת העתודה נשים של ישראל רשמה היום את הפסדה הראשון באליפות אירופה דרג ב', כשנוצחה 61:58 על ידי נבחרת צ'כיה. ישראל עלתה למשחק פחות מ-15 שעות מאז סיום המשחק האחרון שלה באליפות, והשחקניות של עדני דגן פיגרו מהפתיחה. דווקא לקראת סוף הרבע השלישי הצליחה ישראל לצמק את הפער לארבע נקודות בלבד, אך ברבע האחרון נקלעו לבצורת בת שמונה דקות שגמרה את הסיפור.

ההפסד מגיע לאחר שני ניצחונות של ישראל, שכבר הבטיחה את עלייתה לשלב רבע הגמר בצורה מעשית, כשכרגע המטרה תהיה לנסות לסיים במקום הגבוה ביותר בבית על מנת לפגוש יריבה נוחה ברבע הגמר. מחר (שני) תנוח הנבחרת, וביום שלישי תפגוש את נבחרת יוון, כשברביעי תסיים את שלב הבתים מול נבחרת אוסטריה החלשה.

קלעו לנבחרת ישראל: בר גילינסקי 22 ו-9 ריבאונדים, הדר גוטין ואלואיזה כץ 10 כל אחת, מעיין לוי 6, שירה שכט 4, ירדן גוט, ענבר לב-רון ודניאל חג'ג' 2 כל אחת.

(עדכון ראשון: 17:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully