וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד שעשוע נבחר ראשון בדראפט ליגת הקיץ

10.7.2011 / 11:53

מאמני קבוצות ליגת הקיץ הרכיבו את הסגלים. השנה בליגה קאמבק של אלכס צ'וברביץ', יונתן שולדנברנד ואיגור סימין

ליגת הקיץ של מנהלת ליגת העל תיערך גם הקיץ, זאת השנה השנייה ברציפות, בבית מכבי בראשון לציון. הבוקר (ראשון) נערך הדראפט של הליגה מבין מאות השחקנים שנרשמו על מנת להראות את ביצועיהם מול מאמני הליגות השונות. בליגה משתתפות השנה 6 קבוצות, 5 קבוצות שבחרו בדראפט והנבחרת האולימפית בניהולו של רוני בוסאני, שמתכוננת בימים הללו למשחקי האוניברסיאדה.

בקבוצת פיס, אותה יאמן רובי בלינקו, ניתן למצוא את הישראלי-שבדי יונתן שולדנברנד שחוזר לארץ אחרי שנים רבות, ולצידו בין היתר עידו סטולרו, מיכאל בדלוב וניר גולן. עדי אזולאי מדריך את קבוצת 777 ואת הסגל מעטרים עמית תמיר, אופיר פרחי, אבי סוכר, יפתח בוכמן ואיל סולומוביץ'.

שלושה עוזרי מאמנים בליגת העל גם כן מאמנים קבוצות בליגת הקיץ. מתן חרוש מאמן את קבוצת דאבל לוטו עם הבחירה הראשונה בדראפט עודד שעשוע, צפריר וולפר וינעם אירם. שי סגלוביץ', עוזר המאמן של אבי אשכנזי במ.כ הבקעה, יאמן את קבוצת חיש גד שם ישחקו אלכס צ'וברביץ', ששייך לפואנלברדה הספרדית, ליאור שגב ודולב דראפיץ' ,בנו של מאמן הכדורגל סלובודאן דראפיץ'. ליאור רוזן, עוזרו של עופר ברקוביץ' באשדוד, מדריך את קבוצת מספר חזק עם מוטי מוסקוביץ', איגור סימין, אור ברנר ודרור דוידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully