וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סם אלרדייס: "מרגרט תאצ'ר הרסה את הכדורגל באנגליה"

המאמן האנגלי טוען שהרפורמות של ראש הממשלה לשעבר פגעו אנושות בענף: "הכדורגל הוא כבר לא משחק של מעמד הפועלים"

מאמן ווסטהאם החדש סם אלרדייס טוען שמי שהרסה את הכדורגל האנגלי היא ראש הממשלה לשעבר, מרגרט תאצ'ר. לטענתו, בעקבות רפורמות וחוקים שקבעה בזמן כהונתה, אין לאנגליה את האפשרות לייצר בסיס רחב של שחקני נוער.

"מרגרט תאצ'ר הרגה את הכדורגל, אין שום ספק בזה", אמר אלרדייס, "מאז שהיא הפסיקה את תוספת השכר למאמני ספורט ולמורים לספורט בשעות אחר הצהריים, כל פעילויות הספורט התחרותיות ירדו באופן משמעותי.

"פעם זה היה משחק של מעמד הפועלים, אבל כיום רק ילדים בבתי ספר פרטיים מקבלים את ההזדמנויות הספורטיביות שאני קיבלתי בילדותי. וגם אז הרוב בבתי הספר האלה לא משחקים כדורגל, אלא בעיקר ראגבי. למרות אקדמיות הכדורגל של הקבוצות המקועניות, אנחנו מייצרים רק חצי מהשחקנים שנהגנו לייצר בימי השיטה הקודמת, של בתי הספר".

אגב, פול סקולס טוען כי המקור של הכישלונות של נבחרת אנגליה זה האנוכיות של השחקנים המקומיים. סקולס מודה שאחת הסיבות לפרישה שלו ב-2004 היה התסכול שלו מחוסר הגאווה של חלק מהשחקנים.

"כבר נמאס לי", אמר סקולס, "כשאתה מגיע לקבוצה, אתה להיות חלק מקבוצה ולשחק היטב, אבל היו הרבה שחקנים שחיפשו רק את התהילה האישית שלהם. אם יש מסירה פשוטה של עשרה מטרים, הם ינסו לתת מסירה של 80 מטר במטרה למשוך תשומת לב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully