וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פיירו: "כל מי שאוהב כדורגל צריך להריע לקנבארו"

אלסנדרו דל פיירו במכתב פומבי לקפטן שפרש: "כל איטלקי שראה את הגמר ההוא בברלין, לא ישכח אותו לעולם. תודה לך"

איטליה נסערת מפרישתו של פאביו קנבארו. כוכב הזכייה האיטלקית בגביע העולמי ב-2006, הבלם האדיר והלא מתפשר שזכה באותה שנה בתואר שחקן השנה, הודיע אתמול (שבת) על פרישה מכדורגל בגיל 37 בעקבות פציעה בברך, בדיוק חמש שנים אחרי שהניף את הגביע על אדמת גרמניה.

אלסנדרו דל פיירו, עוד אגדה איטלקית, הביע את הכבוד הראוי בפני קנבארו, ופירסם מכתב פומבי לשחקן בו ציין כי "כל מי שאוהב כדורגל צריך לעמוד ולהריע לך".

"אלה שהיו על הדשא בברלין בלילה ההוא, לא ישכחו אותו", כותב דל פיירו, "גם אלה שסבלו איתנו, כל אלה שבכו וחגגו, בין אם היו מטרים ספורים מהאירוע או אלפי קילומטרים ממנו, ה-9 ביולי הוא לא סתם תאריך עבור האזורי או העם האיטלקי. לא במקרה קנבארו, הקפטן האיטלקי שהניף את הגביע העולמי בשמי ברלין ב-9 ביולי 2006, בחר בתאריך הזה כדי להיפרד מכדורגל.

"אני קרוב מאוד לפאביו, מסיבות אישיות ומקצועיות. הוא היה חבר נהדר לקבוצה לאורך כל חייו. הוא היה הקפטן שלי בנבחרת, אני הייתי הקפטן שלו ביובנטוס... איזה זוג. תודה לך פביו. כל מי שאוהב כדורגל צריך היום לעמוד על רגליו ולהריע לך, בדיוק כפי שהוא עשה לפני חמש שנים".

קנבארו שיחק במהלך הקריירה שלו בנאפולי, פארמה, אינטר, יובנטוס וריאל מדריד, וסוכנו של הבלם ציין ש"החרטה היחידה של פביו היא שהוא לא סיים את הקריירה שלו בקבוצת נעוריו האהובה נאפולי. היו שיחות בנוגע לזה, אבל הנשיא דה לורנטיס עשה בחירות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully