וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה אגאסי הוצג בהיכל התהילה: "תודה לטניס"

אחד מגדולי הטניס בכל הזמנים זכה לכבוד הראוי: "התאהבתי בטניס בשלב מאוחר מדי בחיי, אך למזלי הוא אהב אותי בחזרה"

אנדרה אגאסי הוצג הלילה (בין שבת לראשון) בהיכל התהילה הבינלאומי, כמעט חמש שנים לאחר שפרש מטניס מקצועני. בטקס שנערך ברוד איילנד הוצג גם פיצ'י קלמאייר, שאחד ממקדמי טניס הנשים העולמי.

אגאסי בן ה-41, שזכה בשמונה טורנירי גראנד סלאם בקריירה ההפכפכה שלו, פרסם בשנים האחרונות ספר אוטוביוגרפי, שבו התוודה על שימוש בסמים קשים ועל שקרים לארגון ה-ATP כשחמק מבדיקות סמים. למרות זאת, אגאסי עדיין מוערך כאחד מגדולי הטניסאים אי פעם, כשגם בלי נתונים פיזיים יוצאי דופן הציג טכניקה עילאית, והוא אחד משבעה טניסאים בלבד שהצליחו לזכות בחייהם בכל ארבעת טורנירי הגראנד סלאם השונים (לאגאסי גם מדליית זהב אולימפית מ-1996).

"התאהבתי בטניס בשלב מאוחר מדי של החיים שלי", אמר אגאסי, כחלק מתהליך החרטה שלו על שגיאות העבר, "אבל הסיבה היחידה שיש לי את כל מה שיש לי כיום זה שהטניס אהב אותי בחזרה.

"מי שבר מזל בחיים האלה, זוכה לכמה רגעים בודדים בהם הוא לא נאלץ לפקפק האם הוא אכן הצליח לגרום להוריו להתגאות בו. אני רוצה להודות לטניס על שאיפשר לי לחוות את הרגעים האלה".

אגאסי זכה בגראנד סלאם הראשון שלו בוימבלדון ב-1992, ואת האחרון שלו באוסטרליה ב-2003. הוא זכה ארבע פעמים באוסטרליה, פעמיים בארה"ב, ופעם אחת בפאריס ובווימבלדון.

במהלך הקריירה, שהחלה בתלבושות מוזרות ותדמית פרועה והסתיימה במעמד של אהוב הקהל, הוא זכה בלמעלה מ-60 טורנירי ATP, ובין השנים 1995 ל-2003 דורג שש פעמים במקום הראשון בעולם בסך הכל 101 שבועות. כיום הוא מתגורר עם אשתו סטפי גראף בלאס וגאס, ולזוג שני ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully