וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תפתח את הליגה האדריאטית מול נובו מסטו

9.7.2011 / 17:13

האלופה הישראלית תשחק בסלובניה ב-1 לאוקטובר ותשחק 3 פעמים לפני פתיחת היורוליג. עתידו של הלפרין ייקבע השבוע

מכבי תל אביב תחל את דרכה בליגה האדריאטית כבר ב-1 לאוקטובר, כאשר תצא למשחק חוץ מול נובו מסטו הסלובנית, כך נקבע בלוח המשחקים שפורסם היום (שבת). האלופה הישראלית, ששבה למפעל בו לקחה חלק לפני תשע שנים, תישאר בסלובניה ותפגוש יומיים לאחר מכן, ב-3 לאוקטובר, את לאשקו. משחק הבית הראשון של הצהובים במסגרת הליגה האדריאטית יהיה כעבור שלושה ימים נוספים, כאשר ציבונה זאגרב הקרואטית תגיע להיכל נוקיה.

למעשה, עד פתיחת היורוליג ב-20 לאוקטובר צפויים למכבי תל אביב שלושה משחקים במסגרת הליגה האדריאטית. ב-27 באוקטובר יהיה משחק הבית הראשון של הצהובים ביורוליג, מול פרטיזן בלגרד, ויומיים מאוחר יותר שוב תארח החבורה של בלאט את הקבוצה הסרבית המפוארת, הפעם במסגרת האדריאטית. המחזור האחרון של הליגה האדריאטית ייערך ב-17 במרץ, 2012, כאשר מכבי תל אביב תארח את רדינצ'קי הסרבית.

יורוליג: מכבי תל אביב עם ריאל מדריד, פרטיזן בלגרד, אפס פילזן, ארמני מילאנו ויריבה מהמוקדמות

כזכור, מאז הודיעה האלופה הישראלית על החלטתה להשתתף בליגה האדריאטית צצו שלל ספקולציות שונות לפיהן הפיינל פור של המפעל עשוי להיערך בתל אביב. עם זאת, הנהלת הליגה עדיין לא הודיעה את החלטתה, וגם תאריכי האירוע עוד לא נקבעו מכיוון שהתכנון המקורי, לקיים את הפיינל פור ב-7 וב-8 לאפריל, נופל על ערב פסח.

דייויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, שוהה כעת בלובליאנה והשתתף היום באסיפה הכללית של הליגה האדריאטית. הבעלים התייחס לסדר המשחקים שנקבע. "ראשי הליגה האדריאטית עשו את השיבוץ של מכבי בהתאם לשיבוץ משחקיה של מכבי ביורוליג. הכל מתואם עם המשחקים של היורוליג".

עתידו המקצועי של יותם הלפרין במכבי תל אביב ככל הנראה ייקבע בשבוע הקרוב, אז נושא המס שמטריד את אנשי הקבוצה ואת השחקן. היה ורכז אולימפיאקוס לשעבר לא ישוב להיכל נוקיה, יוגב אוחיון ומורן רוט המועמדים המובילים להחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully